Lule borta
943541 · Nästa » Till forumet
Sv: Lule borta
FAN vad skönt att få lattja upp brynäs på läktaren!
Weinhandel... man bore få 2 mål registrerade om man gör mål som han gjorde vid 5-0 målet... Vilken kung.
Weinhandel... man bore få 2 mål registrerade om man gör mål som han gjorde vid 5-0 målet... Vilken kung.
Sv: Lule borta
mok: Verkar ju dock som att Frölunda inte har några problem borta i Luleå ikväll ialla fall...
Sv: Lule borta
Att det ska vara så förbenat svårt att vinna borta och så förbenat enkelt att vinna hemma. MÄRKLIGT.
Sv: Lule borta
Portello:
Haha ok. Själv håller jag på luleå ikväll me mest av den enda orsak att jag spelat på dom.
Haha ok. Själv håller jag på luleå ikväll me mest av den enda orsak att jag spelat på dom.
Sv: Lule borta
mattias - 74: Man kan väl säga så här: Du gillar inte Färjestad. Den här mannen gillar inte, ja du kan säkert gissa.Så enkelt är det.
Sv: Lule borta
mattias - 74: Finns mycket som är svårt att förstå. Jag själv fattar inte hur universum kan vara oändligt. Vi grubblar alla över olika saker. Skillnaden är att du får svaret redan ikväll. Jag tvivlar på att jag någonsin får ett lättbegripligt svar.
Sv: Lule borta
distanserad:
Jag tror Luleå vinner med 4 - 2. Fattar inte varför ni skulle göra 7 mål på Luleå i luelå dessutom .
Jag tror Luleå vinner med 4 - 2. Fattar inte varför ni skulle göra 7 mål på Luleå i luelå dessutom .
Lule borta
Ska bli skönt att inkassera höstens andra 3 poängare ikväll.
Luleå har inte skuggan av en chans och kommer få se 7 puckar bakom sig.
Weinis 1
Mårten 1
Surovy 2
Tim 1
Persson 1
Junland 1
Bakåt... svårare.
Så vi säger väl 0-7 helt enkelt.
Luleå har inte skuggan av en chans och kommer få se 7 puckar bakom sig.
Weinis 1
Mårten 1
Surovy 2
Tim 1
Persson 1
Junland 1
Bakåt... svårare.
Så vi säger väl 0-7 helt enkelt.
Så Nice det stavas REVANSCH va Heja LHC!!