Luleå-LHC
987445 · Nästa » Till forumet
Luleå-LHC
Har en bra feeling idag.
Vi får revansch och vinner med 0-5 efter storspel av Fransson.
Själv är jag i Stockholm och ska kolla på två potentiella kvartsfinalmotståndare, Dif-ssk. Ska väl kunna bli en trevlig match det med mellan två hyfsat formstarka lag.
Vi får revansch och vinner med 0-5 efter storspel av Fransson.
Själv är jag i Stockholm och ska kolla på två potentiella kvartsfinalmotståndare, Dif-ssk. Ska väl kunna bli en trevlig match det med mellan två hyfsat formstarka lag.
Djurgårn då? En eloge till en grym klack på plats. Nu presenterades ju fotbollslaget i paus, så jag misstänker att åtminståne några hundra av typ nåt 1000 tal i klacken kom på grund av det... Trist att de inte infinner sig oftare, de kan ju när de vill. Får väl se om det blir änding till ett slutspel som de lär få uppleva i år. Undrar dock om de kommer så långt - har ju egentligen bara en första femma som är giftig, resten ser trötta ut och jag vet i fasen om det håller i en serie om 7 matcher. Over and out.