spud: verkar inte bättre...
Nyförvärv?
954558 · Nästa » Till forumet
Sv: Nyförvärv?
distanserad: Har Chicago värvat mange som maskot eller?
"- Han har varit väldigt, väldigt professionell i sin framtoning och attityd och passar bra in i vårt omklädningsrum och ger oss energi när det behövs, säger Tallon till Chicago Tribune."
"- Han har varit väldigt, väldigt professionell i sin framtoning och attityd och passar bra in i vårt omklädningsrum och ger oss energi när det behövs, säger Tallon till Chicago Tribune."
Sv: Nyförvärv?
mok:
Absolut!!är han värd all lycka "over there"men kommer han hem är han sååå välkommen!!
Ikväll är det väl dags att vända trenden i Ö-vik !!
Absolut!!är han värd all lycka "over there"men kommer han hem är han sååå välkommen!!
Ikväll är det väl dags att vända trenden i Ö-vik !!
Sv: Nyförvärv?
distanserad: Tror tyvärr vi kommer få se Mange inom en inte allt för lång framtid. Tyvärr får man väl säga.
Sv: Nyförvärv?
Vicke_LKPG: Jo, sant. Men då får det allt vara lite mer än en "hyfsad" dussinlirare. Men det är klart. En renodlad PP back skulle behövas. Så sant så sant.
Sv: Nyförvärv?
distanserad:
Har ingen koll på marknaden men om det poppar upp någon hyfasat offensiv back tycker jag att Cluben ska kolla på honom.
Visst det funkar väl bra nu men det ser ju lite kärvt ut i PP ibland..
Kom hem MANGE!
Har ingen koll på marknaden men om det poppar upp någon hyfasat offensiv back tycker jag att Cluben ska kolla på honom.
Visst det funkar väl bra nu men det ser ju lite kärvt ut i PP ibland..
Kom hem MANGE!
Nyförvärv?
Sitter och funtar lite på om vi skulle behöva förstärka någon i Januari. Kan inte riktigt hitta nåt argument för att vi skulle behöva det (om nu inte Mange skulle komma hem). Frammåt ser det ju ljust ut och sparkapital finns i zacke, Mattias mfl. Bakåt tycker jag de spelat upp sig avsevärt under hösten.
Jag säger Nej. Finns inget intressant på marknaden som skulle tillföra något tror jag. Vad tror ni?
Jag säger Nej. Finns inget intressant på marknaden som skulle tillföra något tror jag. Vad tror ni?