distanserad: var hadde vi borta tifo??
södertäälje
487808 · Nästa » Till forumet
Sv: södertäälje
lizzard: jaja men de va ju en puck me två fartränder över pucken ; P men inte nu längre nu e de ett ö : P
Sv: södertäälje
bobbe: Grattis till vinsten Bobbe!
Usch så illa det känns nu, inte att förlora mot LHC.. det ligger inget pinsamt i det. Du hajar dock säkert vad jag syftar på..
Usch så illa det känns nu, inte att förlora mot LHC.. det ligger inget pinsamt i det. Du hajar dock säkert vad jag syftar på..
Sv: södertäälje
lizzard: Nja, titta på det gamla klubbmärket, men i grund och botten var det ju rätt... :)
Sv: södertäälje
Dawidovski: Pingen - Linköping. Hette ett tag Linkping. Undrar du varför? Kolla deras klubbmärke!
södertäälje
Jaha, då ärade man en LHC match med sitt besök... Och det kunde väl nästan ha kvittat. Om man bortser från totalt 10-15 minuter kanske. Hoppas inte detta var en av våra bättre matcher spelmässigt för det såg ruskigt labilt ut. Inte en tekning vunnen - fler idotpass än till rätt adress. Såg allmänt segt ut tycker jag. Samtidigt får man väl ge SSK en eloge för att trumma på rätt skapligt emellanåt.
WL var dock grymma. Snyggt bortatifo!
WL var dock grymma. Snyggt bortatifo!