Uggel
5339 · Nästa » Till forumet
Sv: Uggel
Egoist och egoist.... tror du delar dn nyfikenheten med flera, speciellt i Östergötland ;)
Har inte kollat någon träning själv, men efter vad jag hört ser han vass ut. Grejen med de "gamla" rävarna är väl generellt att de ofta ser lite halvloja ut under försäsongen. Tror man får vänta tills allvaret drar igång innan man riktigt vet vad han går för.
Har inte kollat någon träning själv, men efter vad jag hört ser han vass ut. Grejen med de "gamla" rävarna är väl generellt att de ofta ser lite halvloja ut under försäsongen. Tror man får vänta tills allvaret drar igång innan man riktigt vet vad han går för.
Sv: Uggel
Jodå, man har väl stöttat de flestas kassor. Har en hemsk ovana, jag samlar på sportlåtar... Sist köpte jag Örebro SK, jäkligt bra faktiskt. :-) Jaha, och det har kommit en ny LHC-låt sedan techno-eran. jahaja, då blir det till att shoppa i vinter också dårå.
Nu ska jag vara egoist. Hur går det för Pelle Eklund???
Nu ska jag vara egoist. Hur går det för Pelle Eklund???
Uggel
Ni kommer väl ihåg er gamle back, Daniel Carlsson? Han berättade någongång när han lirade i DIF att han i Linköping kallades för Uggel (!). Men vi blev avbrutna så vi fick aldrig veta varför. Är det någon här som känner till detta smeknamn och var det kommer ifrån???
Ska bli skoj att besöka er ishall igen, det är rätt coolt att den ser ut att ligga mitt i ett shoppingcenter med glasfasaderna. Typ, Lindex på våning 3, H&M på våning 2... :-)
Ska bli skoj att besöka er ishall igen, det är rätt coolt att den ser ut att ligga mitt i ett shoppingcenter med glasfasaderna. Typ, Lindex på våning 3, H&M på våning 2... :-)
Vi håller på och sätter upp en site där man kommer att få coacha sitt eget elitserielag i hockey.
Vi skulle behöva hjälp med att ranka spelarna på ungefär samma sätt som man gjort i Aftonbladets dreamteam.
Finns det någon supporter som har bra koll på Linköpings spelartrupp inklusive nyförvärv och objektivt skulle kunna ranka dessa, och ge spelarna priser mellan 50 000 - 1 000 000 kr så vore vi oerhört tacksamma.
Om ni är intresserad, skicka ert förslag till rankinglista till [email protected]
Tack på förhand,
Powerplay Staff