Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Krönika


Krönika
Läs min tippning av årets elitserie! :)

Sv: Krönika
Svårt att tippa men jag tror nog att frölunda kommer en bit högre upp.
Hv något lägre men dock på slutspelsplats, iofs brukar det vara så förbaskat jämnt i den "tabellregionen" så varför inte. Tälje tror jag inte fixar slutspelsplats...9-10:e plats?
LHC på 10:e....det vore väl gött!! =)
Precis hemkommen från första isträningen....mycket folk och ett glatt hockeylag på isen. Nu drar det igång! =)

Sv: Krönika
Det är ruskigt svårt att rangordna lagen i år... var ju tvungen att placera nåt lag mer än AIK efter LHC, så det blev VF.. bara en känsla, inte så avancerat ;)

« · 2730
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG