LHC det nya MIF?
« Föregående · 252947 Till forumet
Sv: LHC det nya MIF?
nils-ove:
Ska bli intressant att följa de andra lagens planering inför säsongen. Hur gör de för att undvika spelarköp?
Ska bli intressant att följa de andra lagens planering inför säsongen. Hur gör de för att undvika spelarköp?
Sv: LHC det nya MIF?
bobbe: jaha - du stod för din del ikväll - bra tippat, sperrle ligger bra till inför nästa säsong. Melin var impad - men å andra sidan - vem fan var inte det? Tack Sperrle för 3 pinnar.
Nu tar jag på mig ansvaret för 3 nya friska på hovet på söndag. Kan bli drag nu när aik lever vidare likväl! Tuff match idag, myran en av flera som fick matchstraff... den lille sparveln. Kommer nog behövas osthyvel för att få bort honom från sargen på hovet efter att axhner o phil har smackat på honom i hörnen på söndag.. :)
Allvarligt, Myran har spelat upp sig i aik, men det var väl inget nytt att han är beroende av medgång för att lira bra. Kan tänka mig att han är taggad till tusen på söndag.
Hur som helst, ännu lever hoppet.
Nu tar jag på mig ansvaret för 3 nya friska på hovet på söndag. Kan bli drag nu när aik lever vidare likväl! Tuff match idag, myran en av flera som fick matchstraff... den lille sparveln. Kommer nog behövas osthyvel för att få bort honom från sargen på hovet efter att axhner o phil har smackat på honom i hörnen på söndag.. :)
Allvarligt, Myran har spelat upp sig i aik, men det var väl inget nytt att han är beroende av medgång för att lira bra. Kan tänka mig att han är taggad till tusen på söndag.
Hur som helst, ännu lever hoppet.
« Föregående · 252947
Vad ska vi sen göra?
köpa...
LHC- Rögle 3-4