Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

LHC - LIF


LHC - LIF
Om Fransson inte spelar bättre än så här kommer Leksand att få det svårt i SA. Antar att det måste varit en dålig dag för honom, annars kan jag inte begripa hur laget lyckades vinna mästarcupen.

Med undantag av 1:a perioden spelade LHC homogent och bra, men fick kanske lite stora siffror just tack vare Fransson.

Kommer Sigge att drömma mardrömar om Stångebro resten av livet? ;)

Sv: LHC - LIF
jepp...Fransson hade ingen höjdarkväll. När LHC fått två fina bjudningar trodde man väl att det var slut på sånt för kvällen men så låg han helt plötsligt som ett frågetecken bakom kassen medans Myran petade in pucken, mycket påpassligt, placerad FRAMFÖR målet ;)
Leksand var rejält griniga, kanske Saaramas tackling på Widing hade en del i det. Själv såg jag inte riktigt vad som hände, såg ut som en vanlig tackling....en armbåge kanske??
Vad Svensson tänkte på kan man ju undra.....inte särskilt snyggt och inte speciellt rutinerat.

Sv: LHC - LIF
"Leksand var rejält griniga, kanske Saaramas tackling på Widing hade en del i
det. Själv såg jag inte riktigt vad som hände, såg ut som en vanlig
tackling....en armbåge kanske??"

Såg matchen i Leksand åxå och tyckte att LIF blev väldigt griniga när de insåg att det örjade gå åt h-te för dem. Verkar vara dåliga förlorare helt enkelt. I alla fall mot LHC, trodde väl att det skulle vara enkelt.

« · 6422
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG