Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

masen


masen
hängde ni inte med i DALADANSEN? ja visst ja det krävs ju två för att dansa forza LEKSAND, även i MOTGÅNG lycka till i fortsättningen

Sv: masen
gugge:

Jaha ja!! Det blir som jag förutspått på min presentation!!

Malmö och LHC till kvalserien!!!!

Med tanke på erat spel igår ser det inte bättre ut!!

Sedan kan ni ju byta ut Myran Gustafsson mot nån annan han gör ju allt utom att spela Ishockey med sin klubba!

Sv: masen
Måste vara jobbigt att få så mycket stryk att tränaren avgår.
Men ni har ju så mycket pengar at ni säkert hittar nån ny.
Allt kan ju köpas. Ja, förutom klubbkänsla och lagmoral och det verkar ni sakna. Snart är vi förbi er i tabellen.

Go Leksand Stars!!!!

« · 161522
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG