Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Mikko Luoma till HV


Mikko Luoma till HV
Jag säger då det...
Vi lär behöva värva sönder oss på backsidan till nästa säsong.

Men Mikko... HV?

Sv: Mikko Luoma till HV
distanserad: 250 000:- i månaden är kanske skäl nog.

Sv: Mikko Luoma till HV
distanserad: Det som stör mig mest är att det var klart redan innan slutspelet var färdigt. Det känns lågt.

Sv: Mikko Luoma till HV
bobbe: Men knappast ovanligt, det jag har blivit brydd över är att FBK inte har snott några spelare (vad jag vet) under detta slutspel. Dom brukar vara duktiga på det annars.

Sv: Mikko Luoma till HV
73Sjöbba: Jag vet att det inte är ovanligt, men det gör det ändå inte bra. Det känns inte schysst, helt enkelt.

Sv: Mikko Luoma till HV
73Sjöbba: De har ju blivit av med desto fler istället.

Sv: Mikko Luoma till HV
bobbe: jaaru, en sak är säker, det blir en jäkla massa nyförvärv att presentera i veckan i alla fall

« · 872956
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG