Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Öberg till LHC


Öberg till LHC
Det ryktas om att Öberg är på G till Cluben!!!!
Är det någon som vet?

Sv: Öberg till LHC
Bendelin säger i dagens Corren att Hellkvist eller Öberg inte är intressanta för Cluben. Men om det visar sig att det brister på någon plats en bit in på säsongen, så ska de se sig om efter nya spelare.

Fast å andra sidan så dementerar Bendelin alla rykten tills det är klart, sanna som falska.

Sv: Öberg till LHC
Tveksam till det ryktet.
Öberg blir dyr med sina "meriter". Och LHC gav ju nyligen MvdG kontrakt. Det blir många att låna ut.
Dessutom uttalade sig Bendelin i Corren och meddelade att inga mer förvärv var aktuella (det är ju iofs vad han skulle sagt oavsett vilket).
Undrar om inte Loppan och Öberg hamnar i Tyskland eller så. Berlin har ju ex.vis en ganska tunn trupp just nu...

Sv: Öberg till LHC
Det 'ryktet' var att nån ville ha dem när de var tillgängliga. De har aldrig varit på G.

Sv: Öberg till LHC
Öberg är på väg till Boden...

« · 6306
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG