distanserad: Den kan ju vara att han tycker att det är omoget att hata. Tyvärr finns det en del människor som anser det vara legalt att hata och klanka ner på andra människor.
Inlägg: 1079768
Svarskommentarer
Sv: Kvällens fight
Frisco: En del människor? Vilken arena har du varit på där klacken INTE sjunger hata?