Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1129432

Sv: Slutspel
Larionov: ja det känns som en ödesmatch!!! kapaciteten finns ju som sagt i laget men det gäller ju att "plocka fram den när den som bäst behövs... synd att vi ska tappa serieledningen nu !!! Ska bli högst intressant ikväll o nervöst oxå!! men vi önskar oss väl lycka till ...

Svarskommentarer

Sv: Slutspel
LHC-girl: asch, ödesmatch är att ta i. vi riskerar ju inte att missa slutspel direkt.
Jag tror dock att vi får se ett riktigt strikt försvarsspel i första rummet idag och att det därför blir målsnålt. 2-1 som kanske rinnner iväg till 3 eller 4-1 i öppen kasse. Tror vi vänder trenden idag och tror därför att det är vi som gör flest mål.

Om inte - så går solen upp imorgon i alla fall.

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG