Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1160285

Sv: Hävelid..
Portello: Nä det duger väl... Mårtenssons återkomst kommer säkert inte heller göra det hela sämre. Hlinka & Hlavac kvar. Norrena säkrar upp hemmåt. Hade Weinis återvänt i år också hade vi ju redan kunna plocka ut guldet. Nu får man ju vara ödmjuk ett tag till. Åtminståne tills Darren Haydar är klar... en kanadick som jag tror kommer göra succe i ES om han dyker upp. Vore en fin pusselbit tillsammans med Hlinka & Hlavac tror jag.

Svarskommentarer

Sv: Hävelid..
distanserad: Nåja, ödmjuk är nog bäst att vara oavsett. Större byggen har rasat förr, och några guld plockar man ALDRIG ut i förskott!
Men visst ser det bra ut. Haydar lär ha många anbud, att han kommer till LHC är lååååångt ifrån självklart. Till skillnad mot förra året ser det oförskämt bra ut på backsidan. Men jag håller med om att det saknas en eller ett par snipers för att det ska se riktigt bra ut.

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG