Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1161163

Sv: Hävelid..
Jonte321: Såg att du är Brynäsare.

Ni har värvat 5 nya, och har 1-2 platser kvar att fylla. Med andra ord landar ni på 6-7 köpta spelare. FY på fina Brynäs. Har de sålt sin själ till djävulen?

Lite småkomiskt att just en brynäsare klagar på hög medelålder. Hockey-pensionärernas paradis #1.

Svarskommentarer

Sv: Hävelid..

distanserad: Vi har köpt 3st. Läck, Kahnberg, Somervuori. Resten är från J20

(Magnus Kahnberg (f), Frölunda, Eero Somervuori (f), Färjestad, Eddie Läck (mv), Leksand, Simon Löf (b), Brynäs J20, Anton Rödin (f), Brynäs J20. )


Sv: Hävelid..
distanserad: Hockey-pensionärernas paradis måste väl ändå vara Modo? =)

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG