Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1178337

LHC låt
Bäst att förekomma än att förekommas.

LHC:s nya "låt" är....



...så sjukt jävla pinsamt apdålig.

Varför görs alla "sportlåtar" som om de var skrivna till idioter utan musikalsikt sinne med verstexter mer krystade än... ja jag hittar fan inte ord.

Denna placerar sig dessutom längst ner bland dessa meningslösa patetiska låtar. Vem fan är skyldig?

Väldigt fyndigt också att sno djurgårdens "lite finare, lite bättre".
Herregud.

Svarskommentarer

Sv: LHC låt

distanserad:

Så jävla illa var det väl inte? Det är ju åtminstone lite rock'n roll ;-)

Sedan är det ju det här med texter och hockeylåtar...säg någon som inte är rena rama rajrajen :-)

Sedan är jag lite mer generös än dig och bjuder på en länk. Rock on!

http://www.corren.se/img/2009/9/21/4987070.mp3


Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG