Tabell
« Föregående · 3363 Till forumet
Sv: Tabell
Nåja Lasseman, massor och massor. Visst finns det mycket rutin i många av nyförvären, men för de övriga skulle jag nog ligga lite lågt med rutinen. En säsong är ändå inte så mycket, även om det är tillräckligt för att man skall veta vad det handlar om.
Jag tror nog att det är just där den stora skillnaden ligger, man vet vad som väntar!
Kul med en bra start med seger över Leksand, hoppas nu bara att säsongsinledningen blir lite mer lyckosam och att vi slipper skador i parti och minut.
Jag tror nog att det är just där den stora skillnaden ligger, man vet vad som väntar!
Kul med en bra start med seger över Leksand, hoppas nu bara att säsongsinledningen blir lite mer lyckosam och att vi slipper skador i parti och minut.
« Föregående · 3363
1. Frölunda (En bra trupp med Conny i spetsen)
2. Färjestad (Stark trupp, Bra ledning)
3. Djurgården (Trots så många förluster ett bra lag)
4. Malmö IF (Räcker inte ända fram men kan överaska i slutspel)
5. Luleå HC (Överaskar och hamnar på den övre halvan trots förlusten av Renberg)
6. Timrå (Överaskar med sina nya spelare)
7. Brynäs (Suverän 1:a femma men laget i helhet håller inte ända fram)
8. MoDo (Bäckman var bra, Birthén floppar rejält)
9. HV 71 (Inget slutspel i år heller, alldeles för många spelarförluster)
10. Södertälje (Några bra nyförvärv men SSK håller inte i längden)
11. Linköping (Saknar elitserierutin)
12. AIK (AIK:s så kallade nysatsning floppar rejält, för många juniorer och för lite veteraner)
Det här är vad jag tror!
Hejdå!