Timrå-Linköping
132925 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå-Linköping
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Sv: Timrå-Linköping
SMÅLAND:
Synd att du går miste om hundringen,men du!!!!
Ett bra tipps är att du sätter 4-1 till Lhc ,så får du garanterat
pengarna tillbaka med en regäl vinst(hehe)
Måste säga att Timrå fått en kanonfin start i Es (grattis)
Synd att du går miste om hundringen,men du!!!!
Ett bra tipps är att du sätter 4-1 till Lhc ,så får du garanterat
pengarna tillbaka med en regäl vinst(hehe)
Måste säga att Timrå fått en kanonfin start i Es (grattis)
Sv: Timrå-Linköping
KentaK: Nä,inte söndag utan supa det gör vi torsdag när Timrå har slagit Linköping med 4-1.....ska du vara med??????
Timrå-Linköping
4-1 till Timrå tycker jag känns rätt så säkert......det sätter jag 100 spänn på matchen....
tips: 4-2