4-1 till Timrå tycker jag känns rätt så säkert......det sätter jag 100 spänn på matchen....
Timrå-Linköping
« Föregående · 130335 Till forumet
Sv: Timrå-Linköping
KentaK: Nä,inte söndag utan supa det gör vi torsdag när Timrå har slagit Linköping med 4-1.....ska du vara med??????
Sv: Timrå-Linköping
SMÅLAND:
Synd att du går miste om hundringen,men du!!!!
Ett bra tipps är att du sätter 4-1 till Lhc ,så får du garanterat
pengarna tillbaka med en regäl vinst(hehe)
Måste säga att Timrå fått en kanonfin start i Es (grattis)
Synd att du går miste om hundringen,men du!!!!
Ett bra tipps är att du sätter 4-1 till Lhc ,så får du garanterat
pengarna tillbaka med en regäl vinst(hehe)
Måste säga att Timrå fått en kanonfin start i Es (grattis)
Sv: Timrå-Linköping
Vi föds alla med Red Eagles-hjärta, men alla kan inte hålla sig till denna rätta väg.
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Det är våran, Timrå IK-fansens, uppgift att välta bortkomlingarna på rätt köl igen!
Ses på torsdag!!!
TIK-POWER
Sv: Timrå-Linköping
Om en annan får vara med och tippa så tror jag faktiskt det här blir svåraste matchen hittills i år. Men nått annat än seger till Timrå existerar väl ändå inte??? =)
tips: 4-2
tips: 4-2
« Föregående · 130335