ZZZÖÖMNPILLER
« Föregående · 15676 Till forumet
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
lkpdaniel >>>>> Att sticka ut hakan och säga att en period räcker för LHC att dänga Timrå det får du nog äta upp i morgonkväll vid halv tio tiden.
LHC-TIK 2-5
TIK-POWER
LHC-TIK 2-5
TIK-POWER
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Ehrr... tänkte Timrå-fansen ta sig till Linköping i morrn? Rätt korkat, med tanke på att LHC-TIK spelas på torsdag... ;)
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Tänkte upplysa om att "Lindköping" inte finns... däremot både "Linköping" och "Lidköping"...
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Du fattade väl att lkpdaniel skojade med dig??
Förresten....välkommen till Stångebro imorgon kväll!
Vilket lag kommer du heja på?
Förresten....välkommen till Stångebro imorgon kväll!
Vilket lag kommer du heja på?
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
det gör väl det....iaf för dem som inte fattar att en puck med två fartränder banne mig är ett ö!! ;)
« Föregående · 15676
TIK-POWER