det gör väl det....iaf för dem som inte fattar att en puck med två fartränder banne mig är ett ö!! ;)
ZZZÖÖMNPILLER
16202 · Nästa » Till forumet
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Du fattade väl att lkpdaniel skojade med dig??
Förresten....välkommen till Stångebro imorgon kväll!
Vilket lag kommer du heja på?
Förresten....välkommen till Stångebro imorgon kväll!
Vilket lag kommer du heja på?
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Tänkte upplysa om att "Lindköping" inte finns... däremot både "Linköping" och "Lidköping"...
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
Ehrr... tänkte Timrå-fansen ta sig till Linköping i morrn? Rätt korkat, med tanke på att LHC-TIK spelas på torsdag... ;)
Sv: ZZZÖÖMNPILLER
lkpdaniel >>>>> Att sticka ut hakan och säga att en period räcker för LHC att dänga Timrå det får du nog äta upp i morgonkväll vid halv tio tiden.
LHC-TIK 2-5
TIK-POWER
LHC-TIK 2-5
TIK-POWER
ZZZÖÖMNPILLER
Var och såg Södertälje-Lindköping i lördags. Vilket sömnpiller, det måste vara en av de sämsta matcher som spelats i elitserien någonsin. Tycker att det skall bli mycket spännande och se om LHC kan prestera mera när de möter Timrå, troligtvis lär TIK köra över dem.
TIK-POWER
TIK-POWER