« Föregående · 2876566 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MOT PÖLSAN!
BJ#21: Bara 3 matchstraff i den här matchen också? Hur många matchstraff borde Brynäs ha varit uppe i nu i finalspelet, 15?
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
Nej vaddå final och då kommer Brynäs fansen in och ylar om filmningar tror herrskapet ska kolla sig VÄDLIGT nog i spegeln innan man för tal på ordet filmning, Brynäs skall ha tur att dem inte åker på 3st matchstraff för i går skulle det varit 2st 5+GM Slewfoot + Cross-checkingen men man tar dem inte den ena domaren bad om ursäkt att han inte såg situationen!
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
Osj02: Ja du, tänk om vi KAN!!?!!! prestera som vi gjorde under de 2 FÖRSTA perioderna när vi har hemmapubliken i ryggen härnäst, och GÖRA JOBBET!!!. Då INBILLAR!?!?!! jag mig att vi vi VINNER den här gången!!!! Det här är fan i mig den mest laddade finalserien som jag någonsin upplevt., Iallafall som den inbitna Luleåsupporter jag alltid varit!!!!
+ 1
Sv: MOT PÖLSAN!
Osj02: Vi var på väg att tappa det IGEN!!, men ett tursamt 4-2 mål när de pressar, räddar oss.
Men jag inbillar mig att vi MÅSTE AVGÖRA på torsdag annars blir det det oefterhärmliga karma som förföljt oss i över 30 år. Vi MÅSTE!!! avgöra på torsdag.
Men jag inbillar mig att vi MÅSTE AVGÖRA på torsdag annars blir det det oefterhärmliga karma som förföljt oss i över 30 år. Vi MÅSTE!!! avgöra på torsdag.
Sv: MOT PÖLSAN!
Fin vinst, vi spelar inte bra men vår spets och ward levererar, varför hålla på att skjuta alibi-skott när man kan göra mål på sina bra chanser.
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
{10638}: Brynäs spelar fast sig själva, och sätter inte sina lägen, dessutom fokuserar spelarna precis som ni fans på domarna vid minsta motgång.
Absolut är Luleå effektiva och dominerar spelat framför båda kassarna och i en tät finalserie så är det just dessa 2 saker som måste klaffa.
Vinner man därför med 2-6 så gick det ganska enkelt , enda motståndet Brynäs bjöd till med var 7-8 minuter i början av 3:e
Absolut är Luleå effektiva och dominerar spelat framför båda kassarna och i en tät finalserie så är det just dessa 2 saker som måste klaffa.
Vinner man därför med 2-6 så gick det ganska enkelt , enda motståndet Brynäs bjöd till med var 7-8 minuter i början av 3:e
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
Två matchbollar, historiskt svårt med matchbollar, hoppas vi har en nivå till detta år.
Så skönt inför 1 maj.
Så skönt inför 1 maj.
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
{10638}: Fast Luleå har bara haft 1 PP också. Knappast så ojämnt som du vill påskina. Ni får säkert ett PP i 3e.
+ 1
Sv: MOT PÖLSAN!
{10638}: Man måste bryta mot reglerna för att utvisas, det är inget som delas ut jämnt som i förskolan
+ 6
Sv: MOT PÖLSAN!
Fantastisk match, mycket känslor. Stort plus till domarna också som håller matchen på rätt sida.
+ 3
Sv: MOT PÖLSAN!
En riktig skitstövel som vispar klubben på Ward, Rödin såklart!
Han har då inte gett upp. Detta är inte över ännu!
Ännu fler överfall på Ward
Han har då inte gett upp. Detta är inte över ännu!
Ännu fler överfall på Ward
+ 5
Sv: MOT PÖLSAN!
Realisten: Så nu bölar du igen? Men inte ett ord i när det var yxhugg och crosscheckingar i förra matchen.
Jävla dubbelmoral.
Jävla dubbelmoral.
Sv: MOT PÖLSAN!
Saltmasen: Det är kontakten med D’Astous som skapar en tydlig vridrörelse för Perssons huvud.
Sv: MOT PÖLSAN!
Pust, ja jävlar vilken utveckling i perioden. Om jag varit Brynäsare så hade det där svidit ordentligt.
Men vi har inte vunnit nåt ännu! Absolut ingenting!
Men vi har inte vunnit nåt ännu! Absolut ingenting!
Sv: MOT PÖLSAN!
Saltmasen: Jag tycker det är längesen Löven tog SM-guld(1987) men det slår ju ni med hästlängder, jag behöver knappast påminna dig om att det är ett halvt sekel sedan(utan att vara taskig)?
Luleå är värda ett guld igen. 1996 börjar inte vara igår heller.
Luleå är värda ett guld igen. 1996 börjar inte vara igår heller.
Sv: MOT PÖLSAN!
Jugge: Då är det spelare ifrån övriga SHL-lag?... som valt honom, Luleås spelare EXKLUDERADE!!, det är jag tämligen övertygad om. END OF STORY! Jag vet vad JAG och typ ALLA övriga Luleåsupporters, objektiva såväl som subjektiva, har för uppfattning om just den 'eminente' s.k. ''''Guldpipedomaren'''' Linus Öhlund..... Jag hoppas bara att vi slipper se honom döma fler matcher under slutspelet.Och jag kan GARANTERA att typ ingen annan Luleåsupporter heller, vill se Öhlund döma nåt mer i det här slutspelet.
Med det sagt är diskussionen iaf från mig gällande Domaren Linus Öhlund, avslutad.
Med det sagt är diskussionen iaf från mig gällande Domaren Linus Öhlund, avslutad.
+ 2
Sv: MOT PÖLSAN!
Realisten: "Jag har sett alldeles för många på senare år, för att tveklöst på ett OBJEKTIVT SÄTT!!! kunna bedöma att han genomgående favoriserat det andra laget. Ingen som sett dessa matcher med OBJEKTIVA!!! ÖGON, kan tycka annat. Men jag förstår att DU, och sannolikt också övriga Brynäsare, INNERLIGEN HOPPAS att han även fortsättningsvis ska vara med och döma, så att han även under återstående matcher i denna finalserie, i den mån det nu är möjligt, kan FAVORISERA! Brynäs."
Det här inlägget dryper av objektivitet. Verkligen...
Det här inlägget dryper av objektivitet. Verkligen...
« Föregående · 2876566 · Nästa »