« Föregående · 337802 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Nu jäklar. PP med bara 2,5 min kvar. Sätt den nu killar!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Chief: Jag är så nervös att jag inte vet vad jag ska göra. Funderade till och med på att stänga av datorn eftersom jag inte grejar det här.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Nepp inte ofta bara synd att Hento ska ha en mindre lyckad dag då.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Vad han virrar på webbradion, väldigt svårt att hänga med.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Hur ofta har det förresten hänt att vi har gjort så här många mål på bortais? Inte så väldans ofta vad jag kan komma på.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Spänning är helt klart överskattat. Mycket bättre med komfortabel ledning för det egna laget...
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
PP, nu får nordan revanschera sej för den onödiga "bentacklingen" som slutade med det äckliga 5-5.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Hento kanske inte är riktigt frisk ändå. Kanske borde han ha vilat en match till.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Det verkar va svårt att hålla en 2 måls ledning i denna matchen
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Nääääääää. 5-5 nu.
´Tydligen så är inte målvakterna med på isen ikväll.
´Tydligen så är inte målvakterna med på isen ikväll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Fan BP nu, jag blir ju nervös. Det kändes ju så bra nyss.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Jepp, varenda match.
Jaha, så reducerade en fd luling. Fy skäms Suursoo!
Jaha, så reducerade en fd luling. Fy skäms Suursoo!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
björn power: Fabbetrick, det nya Luleuttrycket som kommer att användas ofta och länge i hokky-historien :o)
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Vem som är omgångens älskling den här matchen känns ganska givet. Han är tamefan hela månadens älskling. Trick! Fatta vad bra!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Kickan: Härligt! Du fick rätt om Fabbe, han gjorde trick. Fast man hade nog fått räät bra odds på Skrbek som två målsskytt. Nu ska det kunna bli tre pinnar!
Vist var det nått liknande scenario i sista grundspelsmatchen i våras nere i Malmö? Vi måste vinna för att komma på plats 5-6. Vi låg under och vände.
Vist var det nått liknande scenario i sista grundspelsmatchen i våras nere i Malmö? Vi måste vinna för att komma på plats 5-6. Vi låg under och vände.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Jag som plockade med Fabbe i Dream Team inför den här omgången!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: 3-5 och kommentatorn är det sä.... jag hör i hokkyliven ever !
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: Ja Fabbe satte trean !!!! Helt underbart. Blir så glad att jag pratar med mig själv!
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Dysso: Ett av MIF:s mål tror jag var en liten tavla från Hento iaf.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Nu bör nog Malmö vara knäckta. Fatta vad tungt det måste vara för dom.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Tänka sig, två tvåmålsskyttar ikväll, och båda har varit skadade en stor del av säsongen hittills.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Härligt med ett snabbt lmål.Precis vad vi behövde.
Kom igen nu grabbar. Nu tar vi detta!
Kom igen nu grabbar. Nu tar vi detta!
« Föregående · 337802 · Nästa »