« Föregående · 292257 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Ikväll, premiär!
Albert Hall: Äntligen så startar ES på riktigt. Blir en väldigt tuff match ikväll men å andra sidan så tycker jag det är bra att göra bort VF borta direkt. Är väl igentligen ingen som tror Luleå ska kunna rubba VF ikväll förutom spelarna själva och vissa av vi supportrar dårå.
Måste nog känas rätt skönt för killarna att kunna spela utan någon direkt press ikväll. Vi har ju allt och vinna.
Något tipsresultat får ni inte, för jag tänker inte hjälpa er till några gratispoäng i tvävlingen. Därimot får ni ett tips om förste målskytt: Johan Tellström.
Måste nog känas rätt skönt för killarna att kunna spela utan någon direkt press ikväll. Vi har ju allt och vinna.
Något tipsresultat får ni inte, för jag tänker inte hjälpa er till några gratispoäng i tvävlingen. Därimot får ni ett tips om förste målskytt: Johan Tellström.
Sv: Ikväll, premiär!
Hur är det nu? Kan motståndar laget fortfarande anmäla spelare till DIFiplinnämnden likt Modo gjorde mot Luleå i kvartsfinal serien för två år sen???
Kom å tänka på en ramsa nu... :)
Fjolliga Modo till nämnden gick
Klaga på Lule avstängning dom fick
Bröder å systrar de idgar samlag
Adlar talanger vareviga dag
IRONI!
klassiker hihii :)
Kom å tänka på en ramsa nu... :)
Fjolliga Modo till nämnden gick
Klaga på Lule avstängning dom fick
Bröder å systrar de idgar samlag
Adlar talanger vareviga dag
IRONI!
klassiker hihii :)
Sv: Ikväll, premiär!
Kickan:
Trist, väldigt trist, när alla trådar började komma tillbaka, men nu när ES börjar igen så lär det produceras ett inlägg eller två så trådar lär nog fyllas upp rätt snabbt igen...
Trist, väldigt trist, när alla trådar började komma tillbaka, men nu när ES börjar igen så lär det produceras ett inlägg eller två så trådar lär nog fyllas upp rätt snabbt igen...
Sv: Ikväll, premiär!
Albert Hall: Det var la fan, SpS blankt som ett oskrivet papper igen, och jag som sitter i förhandling till 18-tiden någon gång och inte har tid med SpS föörän efter det. Fast en ny tråd blir det ikväll, en del 2 av HS vackraste tråd ever.
4-2 till oss ikväll, och jag är glad att just Emil får hoppa in på Fabbes plats i favvokedjan.
4-2 till oss ikväll, och jag är glad att just Emil får hoppa in på Fabbes plats i favvokedjan.
Sv: Ikväll, premiär!
Albert Hall:
Enligt uppgift tas det bättre backuper nu, så förhoppningsvis behöver vi inte göra om det mer nu iallafall. :)
Enligt uppgift tas det bättre backuper nu, så förhoppningsvis behöver vi inte göra om det mer nu iallafall. :)
Strömvall Ny Klubbdirektör
Johan Strömvall efterträder Anders Sundkvist som klubbdirektör för LHF.
Kolla länk
Kolla länk
Sv: Ikväll, premiär!
Albert Hall: Tror att det kan bli en jämn match ikväll premiär å allt. Tror att det blir udda måls vinst för nåt av lagen.
Ikväll, premiär!
Seså, Sps kom tillbaka. Fast allt är borta. Igen. Fast det är ju alltid lika roligt att söka igen sina vänner igen. Nackdelen är väl att jag nu måste hålla mitt löfte om tvävlingen, kanske...
Ikväll premiär! Lika bra att ta tjuren vid hornen och göra bort säsongens svåraste bortamatch med en endaste gång. Allt utom en klar förlust är ju en framgång. Eller?
Ikväll premiär! Lika bra att ta tjuren vid hornen och göra bort säsongens svåraste bortamatch med en endaste gång. Allt utom en klar förlust är ju en framgång. Eller?
Sv: Hockeysnacks framtid
Paddan: Jaha, då var det nattinatti för HS, åtminstone under sommaren. Det var kul så länge det varade får man väl säga.
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Jomenvisst, speciellt som vissa olulingar har väldiga problem med ohockeysnackandet mm. ;)
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Jäklar, så du menar att ni utökar styrkorna på HS.
Låter ju hemskt med en massa lulingar som börjar skriva i LHFs gb ;)
Låter ju hemskt med en massa lulingar som börjar skriva i LHFs gb ;)
Sv: Hockeysnacks framtid
Portello: Jag upptäckte att en till foruming har reggat sig här - Jesper (fast inte som Jesper utan som cjj). Välkommen till honom.
Sv: Hockeysnacks framtid
Mygel: Att västerås försvan ur elitserien var det bästa som kunde hända saknar dom inte.Hoppas att Löven klarar sig.
Sv: Hockeysnacks framtid
Björklöven är bildat 1972 och kan kallas mycket, men anrik är väl inte en av sakerna dom bör kallas.
Sv: Hockeysnacks framtid
Portello: Tror att det skulle vara bra för dem. Känns som om löven behöver en rejäl utrensning. Se bara på Västerås. De har kommit tillbaka nu rejält. Tror att Löven, som är en sådan gammal och anrik förening, skulle kunna lyckas på samma sätt, med en mer kompetent ledning.
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Skulle verkligen vara tråkigt om Löven skulle gå i KK.
Men det ser ju inte direkt bra ut.
Men det ser ju inte direkt bra ut.
Sv: Hockeysnacks framtid
NallePhu: I Bjästa är det konstant medelhavsvärme, det ser mitt modem till att åstadkomma.
Vete sjutton, förresten, hur man gör för att GÅ omkull. Dålig koordination på ben och armar? Cykla omkull händer det dock att man gör ibland.
Såg förresten att ett företag i Northumberland kommit på en ny och intressant glassvariant. Glass smaksatt med Newcastle Brown Ale. Öl och glass på samma gång...
Vete sjutton, förresten, hur man gör för att GÅ omkull. Dålig koordination på ben och armar? Cykla omkull händer det dock att man gör ibland.
Såg förresten att ett företag i Northumberland kommit på en ny och intressant glassvariant. Glass smaksatt med Newcastle Brown Ale. Öl och glass på samma gång...
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Ja det låter inte bra att dom håller på att gå omkull mitt gamla kära Löven i allsvenskan, Känns faktiskt lite vemodigt om dom går i KK en så anrik klubb.....
Varmt och skönt här på Gotland just nu riktig medelhavsvärme är det här förnärvarande:)
Varmt och skönt här på Gotland just nu riktig medelhavsvärme är det här förnärvarande:)
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Jag har varit med om att förlora i den hallen så jävla mycket, men jag hoppas att de går upp, men annars har jag inte mycket över för dom alls. Nu ska timrå även få min hatspelare nr1 i hela världen med, känns tungt.
Sv: Hockeysnacks framtid
willysson: Inte jag, jag har faktiskt inget emot Löven även om jag håller på Schtaan i allsvenskan.
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: Men jag hatar de verkligen på isen, får ångest när jag ser den hallen....
Sv: Hockeysnacks framtid
willysson: Framför allt skulle det vara kul om de någon gång tagit sig upp i ES igen. Ju fler bortamatcher på vettigt avstånd desto bättre.
Sv: Hockeysnacks framtid
Lulekickan: jag hatar verkligen löven, men jag tycker det är synd att en sån gammal fin klubb ska gå i fördärvet.
Sv: Hockeysnacks framtid
Portello: Lövens ekonomi blir allt struligare. Igår såg Länsrätten till att de fick ytterligare 700000 kr i skatteskulder. Jag gissar att Löven inte är direkt överlyckliga över det beskedet.
Sv: Hockeysnacks framtid
Hockeyligan måste väl spara och då är väl HS enklare att ta bort än att ta bort någe annat, Uffe Jansson tar nog mer betalt för sina krönikor än vad Marcus tar för sin uppgift med HS.
Sv: Hockeysnacks framtid
Vore intressant att veta hur mkt exempelvis Ulf Jansson kostar om året och vad Marcus kostar. Innan man anser att det ska återsignas folk vill då jag ha någorlunda humm om vad det handlar om rent ekonomiskt.
Men jag misstänker iofs att Marcus inte tjänat överdrivet mkt mer än Jansson, om ens mer. Och han har förmodligen lagt ner mer arbete och mer uppskattat arbete under senaste året.
Säga vad man vill, men Janssons arbete skulle ganska många klara av till en förmodat billigare peng.
Men jag misstänker iofs att Marcus inte tjänat överdrivet mkt mer än Jansson, om ens mer. Och han har förmodligen lagt ner mer arbete och mer uppskattat arbete under senaste året.
Säga vad man vill, men Janssons arbete skulle ganska många klara av till en förmodat billigare peng.
Sv: Hockeysnacks framtid
Portello: Det man undrar över är ju ifall Hockeyligan har insett HS popularitet. Skulle faktiskt, trots min skrala ekonomi, kunna tänka mig att betala för att ha HS kvar.
Sv: Hockeysnacks framtid
Paddan: Han kostar väl för mycket. Säkert flera 100 miljoner. Minst!
Kom igen nu hockeyligan, ansäll Marcus igen!
Kom igen nu hockeyligan, ansäll Marcus igen!
Sv: Hockeysnacks framtid
Tror man skulle kunna överleva en sommar utan HS i varje fall. men det skulle, som det känns nu, bli jävligt tråkigt att följa nästa säsong utan möjligheten att kunna diskutera hockey mm med alla de trevliga människor man lärt känna här på HS.
Det är bara att hoppas att Marcus lyckas hitta en lösning på detta, eller att Hockeyligan tar sitt förnuft till fånga och återanställer Marcus. Man undrar ju vad det är som fått Hockeyligan att fatta detta beslut att inte längre anställa Marcus.
Det är bara att hoppas att Marcus lyckas hitta en lösning på detta, eller att Hockeyligan tar sitt förnuft till fånga och återanställer Marcus. Man undrar ju vad det är som fått Hockeyligan att fatta detta beslut att inte längre anställa Marcus.
Sv: Hockeysnacks framtid
HS får absolut INTE läggas ner!!!!!!!!!!
Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Brynäs IF ska BLI DOM BÄSTA!!!
M.V.H Tor!
Sv: Hockeysnacks framtid
liepins:
Vänta och se vad som händer innan. Eller tja, skicka brev där man skriver hur bra HS är osv skulle väl aldrig vara fel.
Om HS stänger ner så vore det nog bättre att ringa och prata med dom. Om en bråkdel av alla som använder HS gör det, så ser dom väl att intresset finns .. Svårare att ignorera folk över telefon än via brev.
Vänta och se vad som händer innan. Eller tja, skicka brev där man skriver hur bra HS är osv skulle väl aldrig vara fel.
Om HS stänger ner så vore det nog bättre att ringa och prata med dom. Om en bråkdel av alla som använder HS gör det, så ser dom väl att intresset finns .. Svårare att ignorera folk över telefon än via brev.
« Föregående · 292257 · Nästa »
4 - 0, det blir nog bara en match som slutar med snarlika siffror i omgång 1 av ES ... :P