« Föregående · 337555 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Brukar inte va så negativ av mig men det känns som denna matchen e körd tyvärr.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Ja, han sa den fula. Iaf lät det så i mina unga, nya öron.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Du har rätt, 5 skott är alldeles för dåligt. SSK, Modo och Mif leder. Jaja.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
JOY: Synd att Juhas utvisning kom så sent. Ett PP är oftast värdelöst när det kapas och större delen av det spelas alldeles i början av en period.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
nappen: Nej,jag är oskyldig.Men tydligen är det fler som hört det.
Usch, vilken trist match det verkar vara.
Men det är ju i andra perioden killarna brukar vakna till liv.
Usch, vilken trist match det verkar vara.
Men det är ju i andra perioden killarna brukar vakna till liv.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: De ligger väl för högt upp i banan allihop dårå, då blir det lätt kontringar och frilägen för motståndarna om man sjabblar med pucken lite.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Portello: Med tanke på dialekten som pratas i de trakterna ska man nog vara glad att man överhuvudtaget kan urskilja några namn.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
lizzard: Två frilägen för MIF i BP.Vad sysslar dom med?
Varför ska kommentatorn envisas med att kalla Mäntylä för Myntylä?
Varför ska kommentatorn envisas med att kalla Mäntylä för Myntylä?
Sv: Vinst ikväll!
...för att göra matchens första mål brukar vara jäkligt viktigt för LHF. Det blir mer avslappnat spel, och därmed oftast bättre, om LHF slipper jaga matchen igenom.
Sv: Vinst ikväll!
Portello: Han fick någon slags låsning i ryggen under förmiddagsträningen. Det ansågs dock inte uteslutet att han skulle kunna spela. Han skulle besöka någon specialist och se om det var något som gick att fixa till innan matchen.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Vivix: För mig fungerar det som det ska.
Kom igen nu Luleå. 3 Pinnar ikväll.
Kom igen nu Luleå. 3 Pinnar ikväll.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Ser att Brabenec står upptagen på swehockeys laguppställning iallafall, men han behöver ju inte spela för det.
Sv: LHF:s väg mot SM-guldet, del 2
Nu är det dax att dra fram denna underbara tråd igen 12 min kvar innan matchsart.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Läste idag i PT att Lavander troligast skulle spela mot Boden imorgon. Kolla länk
Sv: Vinst ikväll!
Portello: Nedrans också. Brabenec spelar troligen inte pga ryggskada. Åkerström är fortfarande ur spel, men nu pga förkylning.
Sv: Morgondagens match
Dysso: Ja det håller jag med om, men jag tror att MIF kommer att spela ett mer försvarsinriktat spel i kväl och gneta till sig poäng, Jag tar hellre en förlust med 3-4 mål än ett måls förlust.
Det börjar bli ödesmatcher överlag nu för Luleås del om man ska hänga med tåget när det går.
Det börjar bli ödesmatcher överlag nu för Luleås del om man ska hänga med tåget när det går.
Sv: Morgondagens match
NallePhu:
Om LHF förlorar så är det bara 4 poäng ner till strecket, så kniven är nog inte bara på MIF's strupe. Motivationen borde det finnas lika mycket i båda lagen. LHF har varit nära nu flera gånger i rad, "hedersamma förluster" är nog inget man vill syssla med. Dags att visa att man kan vinna på bortaplan!
Om LHF förlorar så är det bara 4 poäng ner till strecket, så kniven är nog inte bara på MIF's strupe. Motivationen borde det finnas lika mycket i båda lagen. LHF har varit nära nu flera gånger i rad, "hedersamma förluster" är nog inget man vill syssla med. Dags att visa att man kan vinna på bortaplan!
Sv: Morgondagens match
Kickan: Hmm den sanna optimisten har ju talat ser jag, Jag är rädd att det blir torsk igen tyvärr tänk på att MIF spelar med kniven mot strupen och dom lagen är farliga framförallt på sin hemmarink.
Sv: Morgondagens match
lizzard: Visst tar vi Dokusoporna. 5-1 till oss. Fagemo, Mange, Husse, Nordan och Frallan gör våra mål.
Sv: Morgondagens match
Portello: Klart att vi vinner över Ex dokusåpa laget 5-2 till oss. Fagemo 2 mål, Ledin 1, Nordan 1, Fransson 1 sideså.
Sv: Vinst ikväll!
Broder Daniel:
Nordqvist är en av de spelare som överraskat mest på mig den här säsongen.Han ligger på delad förstaplats i Luleås målliga(7 mål)
Hur går det för vår export till er då? Sköter Tano sig?
Nordqvist är en av de spelare som överraskat mest på mig den här säsongen.Han ligger på delad förstaplats i Luleås målliga(7 mål)
Hur går det för vår export till er då? Sköter Tano sig?
Vinst ikväll!
Hoppas att Luleå spöar räliga MIF ikväll! Det gör ju inget om Jonas Nordqvist avgör! Grädde på moset, eftersom han e en gammal Röglespelare!
Sv: Morgondagens match
Albert Hall: Håller med.Ikväll är det dags för våran andra trea på bortaplan den här säsongen.
Och jag tror också att vi lyckas.
Gissar att det blir en tajt match men en eller två måls övervikt för vårat gäng.
Och jag tror också att vi lyckas.
Gissar att det blir en tajt match men en eller två måls övervikt för vårat gäng.
Sv: Morgondagens match
Portello: Ikväll accepteras ingen hedersam förlust. Två bortauddamålare på raken räcker och blir över. Ikväll ska det bara bli poäng!
Vi lulingar har hela den här säsongen sagt att "det går i alla fall bättre än förra säsongen". Snart är inte ens det en sanning längre om vi fortsätter att losa på bortaplan.
Ifjol efter 22 omgångar: 27 pinnar
Vid förlust i kvällens omgång 22: 27 pinnar
Vinn för fan!
Vi lulingar har hela den här säsongen sagt att "det går i alla fall bättre än förra säsongen". Snart är inte ens det en sanning längre om vi fortsätter att losa på bortaplan.
Ifjol efter 22 omgångar: 27 pinnar
Vid förlust i kvällens omgång 22: 27 pinnar
Vinn för fan!
Sv: Morgondagens match
Portello: Det är ju grymt viktiga poäng som står på spel så det lär väl bli en riktig grismatch. Men det spelar ingen roll bara Luleå vinner.
« Föregående · 337555 · Nästa »