Tycker det är svagt av Luleå att ens ta kontakt med sådan svikare som Renberg! Detta skulle aldrig ha hänt i en seriös klubb som Modo! En gång svikare alltid svikare, kom ihåg det era ärthjärnor!
Dysso: Äsch, tala för dig själv du. Jag vet allt att du sitter och sover på jobbet medan arbetskamraterna gladeligen klistrar etiketter i ansiktet på dig och pillar upp Losec i näsan...
Jäklar...missade vi kvalserien, jaja, det är väl bara att somna om igen då och vakna lagom till starten av the glorious season of 2003-2004.
Portello: Blev inte så mycket smör på den gåsen och clementinen var inte sur så det gick ganska bra ändå. Kan ju inte sitta och vara kinkig såhär offseason, det sparar jag tills säsongen drar igång igen...
Tss. Jag vet nog hur sådant där fungerar. När man inte är arton längre går man ändå in på hockeyn på barnbiljett, eftersom det var roligare än att betala fullt pris. När man börjar bli senil längtar man tillbaka till de ljuva ungdomsåren. Jag är inte tappad bakom en vagn, vettu.
Albert Hall: Hmm...inte behöver du väl åka till Kos bara för att Enström råkar vara med i Tre Kronors trupp. Det är säkert de där anmälningsavgifterna till tvävlingen som du reser upp istället...
Portello: Nä, jag tror inte det. Det brukar inte vara så kul med vänskapslandskamper, speciellt när Sverige lirar med ett C-lag. Sen viskade någon att Tobias Enström skulle vara med, vilket fick min sista lust att åka all världens kos.
Då är jag mer sugen på SAIK-Brynäs nästa torsdag. Om det gäller nånting.
Portello: Jag trodde att det var för att jag såg så fattig ut som jag fick pengarna. Dessutom tycker jag inte det var något att skämmas för. Jag tyckte det var kul, oerhörd frustration bland tipparna blev det ju. Det var stor underhållning. Eller under hållning som davidj skulle uttryckt det.
knaskamilla: Hmm...så skulle man kanske också kunna kalla det. Kanske något slags "tutorial" så att de nya får en korrekt inslussning på HS. Något för dig att rita upp grunderna för kanske?
knaskamilla: Hmm...nu har jag tydligen förlagt min klubba, men går det bra med en banan?
Har faktiskt inte tänkt på det. Det där med att innehållet skall följa trådnamnet och sånt brukar jag ha lätt att glömma. Hmm...så det är alltså inte en "starta-nya-trådar vecka" då?
Nej, vad jag vet är han inte kvar. Antingen glömde han bort att vara bitter, eller också gjorde han ett försök att börja skriva på Luleforum, och gick vilse i tråddjungeln där.
Portello? Förstöra tippningstävlingar? Hmm...jo, så är det nog.
Har du förresten lagt märke till att vår gb på HS har börjat påminna lite om modohockey.se på sista tiden? Folk startar nya trådar, med gamla ämnen, och sådär...
Björn VII: Visserligen reggad på modohockey.se sedan några år tillbaka, men mer än något enstaka inlägg har det inte blivit, ja förutom då HS gick ner...
Jag tar inte på mig ansvaret för något jag släppt. För övrigt har jag inte läst ngt inlägg av 22:an på sistone. Det går att klura ut på rubriken vad de handlar om... ;)
Paddan är en ny bekantskap för mig och jag frånsäger mig allt ansvar för honom i den situationen att han skulle vara en produkt av plantskolan modohockey.se-forumet. Jag tror att knas en gång i tiden självsvåldigt försökte anta rollen som juniscoach där med en hel del skräckinjagande resultat.
Hon kan dock säkert komma med en godtagbar bortförklaring.
Paddan: Ge dem saft och bullar du. Dysso tar jag hand om. Kontraktet är så gott som rivet redan. Men jag tycker nog du ska tänka på det här i fortsättningen. Glömde bort...
Chief: Jäklar, det glömde jag ju bort. Får väl se till så att Dysso river kontraktet då. Småninjorna är välkomna, jag har nog saft och bullar så det räcker...
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?