Banner
« Föregående · 653944 Till forumet
Sv: Banner
Albert Hall: Men det borde väl då kunna finnas lite plats i marginalen för Juha Tuohimaa.
Hmm, tro vad han gör nuförtiden, han kanske kan förstärka vårt försvar. Det gick ju bra förra gången han var hos oss.
Förresten, en bild på Delfinen också... samt den bitterljuva strofen "Det var bättre förr"
Hmm, tro vad han gör nuförtiden, han kanske kan förstärka vårt försvar. Det gick ju bra förra gången han var hos oss.
Förresten, en bild på Delfinen också... samt den bitterljuva strofen "Det var bättre förr"
Albert:
Jag tycker synd om er som inte har någon i era led som klarar av att photoshoppa ihop en banner själv. Men det är kanske så när man är luling. Ni vet hur man sköter renar och kör skoter, MoDoiter vet hur man hanterar dagens moderniteter.
Förresten så använde du fel tecken när du skrev "We'll". Så det så.
Jag tycker synd om er som inte har någon i era led som klarar av att photoshoppa ihop en banner själv. Men det är kanske så när man är luling. Ni vet hur man sköter renar och kör skoter, MoDoiter vet hur man hanterar dagens moderniteter.
Förresten så använde du fel tecken när du skrev "We'll". Så det så.
knaskamilla:
Bannern är nog inte riktig färdig än. Dem här är min favorit.
www.hockeysnack.com/medlem/Frisco/filarkiv.php?showfile=proto5.jpg
Fast jag vill numera ta bort den där fyrkanten framför siffrorna i spelarnumrena också. Kanske ha SM-GULD 1996 lite mindre också.
Bannern är nog inte riktig färdig än. Dem här är min favorit.
www.hockeysnack.com/medlem/Frisco/filarkiv.php?showfile=proto5.jpg
Fast jag vill numera ta bort den där fyrkanten framför siffrorna i spelarnumrena också. Kanske ha SM-GULD 1996 lite mindre också.
Jesper Jonsson: Jag vet inte om du tycker att Luleås atrupp är fån men jag har i alla fall sett dem haft en sån tröja på sig under representationsmatch:
www.companyline.nu/lh/bilder/replicanya.jpg
Den till vänster som du ser det.
www.companyline.nu/lh/bilder/replicanya.jpg
Den till vänster som du ser det.
Frisco: Kanske beror på att det är fjolårströjan, "Luleå"-texten har ersatts med klubbloggan numer. Förhoppningsvis p g a att klubben surnat till på den snåla kommunen och helt sonika tagit bort reklamen. Den fåniga texten kommer härifrån:
www.lulea.se/lulea/AlltomLulea/Svenska/Aktuellt/Dokument/ambassador/filer/sidor/markestext.html
www.lulea.se/lulea/AlltomLulea/Svenska/Aktuellt/Dokument/ambassador/filer/sidor/markestext.html
Lite trådstöld här nu, Men intressant läsning ang dommarstd i Sverige
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,762467,00.html
www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,762467,00.html
« Föregående · 653944
Då är det ju dags för att bestämma oss för hur bannern ska se ut. Jag funderade lite på det och kom fram till att en ganska tidlös sådan skulle vara bäst eftersom vi nog inte ids byta alltför ofta. Då kom jag på att vi helt enkelt gör en banner med namn på före detta spelare som hyllas! Liksom tröjorna borde hängas upp i Coop arena så hänger vi upp namnen högst upp i vår GB men förpackat på ett snyggt sätt. Fast eftersom jag ju inte ska bestämma detta ensam så frågar jag ju naturligtvis er andra lulingar.
Jag tänkte mig dessa namn:
#4 Skuggan Nilsson
#12 Johan Strömwall
#18 Bulan Berglund
#28 Roger Åkerström
#35 Jarmo Myllys
Sedan avslutat med "We´ll never forget you" eller något annat snitsigt.
Är detta ok?