Godnatt !
« Föregående · 143858 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Portello: Film? I så fall ska jag aldrig se den filmen. Det är mer som att någon försöker borra sig in genom golv/tak/väggar eller nåt, fast ändå inte borrljud utan mer irriterande och... Fan, jag kan inte förklara. Hemskt låter det i alla fall. Kan det vara elementen eller nå ledningar?
Paddan: Nu försvann ljudet helt plötsligt, åsså kom det tillbaka igen, och nu är det tyst. Det var ett verkligt irriterande ljud faktiskt. Och nej, jag är inte lika knäpp som den där Gävlebon som påstod att han inte kan vistas i lägenheten eftersom avlyssningsutrustningen som SÄPO installerat knastrade så högt om ni trodde det.
Paddan: Jag har inte ens sett att vi skrev i en Godnattråd, vilket iofs inte är konstigt eftersom jag aldrig kollar vilken tråd jag skriver i. Därav bl a missödet med att jag skrev i DIF-LHF-tråden när jag egentligen borde ha skrivit i guldtråden : (
Nattinatti Paddelände. Jag lär dyka upp här en stund imorgon kväll i alla fall, fast jag har ett möte direkt efter matchen så det blir inte förrän lite senare.
Nattinatti Paddelände. Jag lär dyka upp här en stund imorgon kväll i alla fall, fast jag har ett möte direkt efter matchen så det blir inte förrän lite senare.
Portello: När kommer ni dit och hur länge är ni kvar imorgon? Jag har ett möte direkt efter matchen och sitter upptagen i åtminstone någon timme, men innan matchen skulle det iofs gå bra. Fast det kanske är bättre att ta det efter nästa hemmamatch när man inte har bråttom till något annat efteråt, elle?
Lulekickan: ah, skit då. Hur som helst - rätt spännande värvning i alla fall. Ska bli kul och se vad han kan göra. Själv tycker jag dock att ett första steg skulle varit att ta en funderare på 2 av våra utlånade spelare i Nyköping, att de kanske skulle få chansen, iof backar - men de var inblandade i alla målen och stod för stod för 6 poäng mot AIK senast när de vann med 5-3.
Men men, detta är ju en renodlad forward.
Har du sett att Daniel Rydmark ev. kan bli aktuell framöver också? Har köpt hus i Linköping med Tjejen.
Men men, detta är ju en renodlad forward.
Har du sett att Daniel Rydmark ev. kan bli aktuell framöver också? Har köpt hus i Linköping med Tjejen.
Lycka till idag nu, Hälge, Portello, Kickan å alla andra lulingar (tja, får väl kanske lägga till alla hälges gelikar också dårå...).
Undrar om inte Paddan får vänta med ett lyckatillande, hjälper ändå inte mot lule idag... Alltså får paddan ett godnatt istället, så vart det lite anknytning till rubriken iaf.
Tippade föresten 2 - 2 på förra matchen, så jag hoppas jag ryckte lite i tävlingen där. :)
Jag vill ha 1-X-2 här på HS igen, var inte det utlovat att komma i oktober eller nåt? :(
Undrar om inte Paddan får vänta med ett lyckatillande, hjälper ändå inte mot lule idag... Alltså får paddan ett godnatt istället, så vart det lite anknytning till rubriken iaf.
Tippade föresten 2 - 2 på förra matchen, så jag hoppas jag ryckte lite i tävlingen där. :)
Jag vill ha 1-X-2 här på HS igen, var inte det utlovat att komma i oktober eller nåt? :(
« Föregående · 143858 · Nästa »