Godnatt !
« Föregående · 194361 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Paddan: MooDooister är faktiskt en särart. Jag har träffat bra många supportrar till alla möjliga lag genom åren, och just MooDooisterna skiljer sig från alla andra. Jag skulle kunna ge en förklaring till det, men risken är att det inte skulle klara sig utan censur.
Är du säker på att du är MooDooist? Du liknar inte de övriga.
Är du säker på att du är MooDooist? Du liknar inte de övriga.
Lulekickan:
Äsch, finns väl andra vägar att lämna en sån förklaring om du nu inte vill skriva det här.
Verkar inte bättre, MoDo Hockey har alltid varit mitt lag och kommer nog alltid att förbli mitt lag.
Får skylla på farsan, det är han som fått mig att bli MoDoit som honom (trots att han är född och uppväxt i Sundsvall).
Äsch, finns väl andra vägar att lämna en sån förklaring om du nu inte vill skriva det här.
Verkar inte bättre, MoDo Hockey har alltid varit mitt lag och kommer nog alltid att förbli mitt lag.
Får skylla på farsan, det är han som fått mig att bli MoDoit som honom (trots att han är född och uppväxt i Sundsvall).
Lulekickan:
Hmm...nu tycker jag att det blir några knepiga associationer till min pappas sexuella preferenser.
Äsch, är väl bara du som är lättpåverkad.
Faktum är att min faster är gift med en före detta spelare i GIF Sundsvall.
Hmm...tro om jag har kvar farsans klippbok från SM-guldet -79 eller råkade jag i något svagt ögonblick lämna tillbaka den till honom?
Hmm...nu tycker jag att det blir några knepiga associationer till min pappas sexuella preferenser.
Äsch, är väl bara du som är lättpåverkad.
Faktum är att min faster är gift med en före detta spelare i GIF Sundsvall.
Hmm...tro om jag har kvar farsans klippbok från SM-guldet -79 eller råkade jag i något svagt ögonblick lämna tillbaka den till honom?
Zoogin: Jag gillar all möjlig slags musik, fast jag har en viss förkärlek för 80-talssynth - typ New Order och Depeche Mode - men gillar även hårdrock. När det gäller hårdtock så gillar jag nog mer äldre hårdrock än sån däringa dödsmetall och skit. AC/DC är bra, för att nämna ett exempel.
Lulekickan:
Nejdå, det var faktiskt inte av egoistiska skäl. Freddan brukar kunna vara ganska bra på att sila han också, men har i och för sig haft en ful ovana att göra fantommatcher mot just oss.
I och för sig, om Freddan skulle råka släppa in ett antal billiga mål så har de väl inget annat val än att lufta Fagerström.
Nejdå, det var faktiskt inte av egoistiska skäl. Freddan brukar kunna vara ganska bra på att sila han också, men har i och för sig haft en ful ovana att göra fantommatcher mot just oss.
I och för sig, om Freddan skulle råka släppa in ett antal billiga mål så har de väl inget annat val än att lufta Fagerström.
Zoogin: Peo sa väl mer eller mindre att att han ställde Fagerström där för att inte knäcka polacken. Han var säker på förlust i vilket fall som helst, vilket är helt fel inställning. Bra att han försvinner och blir sportchef för SAIK, då kanske småkronorna har en chans att klara sig lite bättre i framtiden.
Förresten tycker jag att det börjar vara dags för Savage att skriva sitt första inlägg på HS. Online är han ofta, men inläggen är det sämre ställt med. Vi är många om ser fram emot hans HS-debut, och nu när LL har debuterat är det väl dags för Sav också. Det tycker jag i alla fall, och våran gb skulle må bra av lite Savageande. Juh!!!!!!1
Lulekickan:
Äsch, den där kaninen kan nog bli utsläppt i det vilda snart, där han kan sitta och gnaga på sina morötter och drömma om den tid som flytt när han förvånade alla och blev proffskanin.
Skellefteå (och även Löven) vill jag gärna se igen i elitserien, men inte på bekostnad av MoDo.
Äsch, den där kaninen kan nog bli utsläppt i det vilda snart, där han kan sitta och gnaga på sina morötter och drömma om den tid som flytt när han förvånade alla och blev proffskanin.
Skellefteå (och även Löven) vill jag gärna se igen i elitserien, men inte på bekostnad av MoDo.
« Föregående · 194361 · Nästa »