Godnatt !
« Föregående · 284114 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Lulekickan:
Fast har man som jag både hund och katt så blir man lite förvillad till slut.
Katten kommer på kommando och beter sig som en hund.
Hunden försöker säga Mjau och gillar inte alls hundmatsburkar, men käkar glatt upp om man ger han lite Whiskas.
Jag bara väntar på att hunden går i lådan snart och katten ska ut och pinka på stolpar.
Fast har man som jag både hund och katt så blir man lite förvillad till slut.
Katten kommer på kommando och beter sig som en hund.
Hunden försöker säga Mjau och gillar inte alls hundmatsburkar, men käkar glatt upp om man ger han lite Whiskas.
Jag bara väntar på att hunden går i lådan snart och katten ska ut och pinka på stolpar.
Suzanne: När jag bodde hemma hos mina föräldrar hade deras granne glömt(?) en av katterna hemma när de åkte på semester. Vi tog in den till oss så inget skulle hända med den eftersom den inte var någon utekatt. Snobben (pappas hund) verkade tro att katten var hans valp eller nåt. I vart fall putsade han den lilla kattens päls så det nästan rann dreggel från den. Dessutom vägrade han att käka sin egen mat utan föredrog kattmaten, plus att han inbillade sig att han var så smidig att han utan problem kunde hoppa upp på köksbänken.
Lulekickan: Hundar föredrar kattmat...
Sedan så går hundar och katter bra tillsammans, men det kan bli lite lustigt när de blir präglade av varandra;) Har en katt som skäller, har bara hört en gång på 7 år att han jamat;)
Våra katter kommer på beställning, och de sitter fint när de ska få godsaker med;)
Sedan så går hundar och katter bra tillsammans, men det kan bli lite lustigt när de blir präglade av varandra;) Har en katt som skäller, har bara hört en gång på 7 år att han jamat;)
Våra katter kommer på beställning, och de sitter fint när de ska få godsaker med;)
Lulekickan:
Så gulligt :-)
Dom har en tendens att bli lite underliga, de små håriga fyrbenta sakerna.
En av mina hon katter är kär i Hunden, ligger och sover på honom och ränner ständig honom hack i häl.
Ibland ser han plågad ut och sitter bara där och suckar högljutt när hon är för jobbig.
Så gulligt :-)
Dom har en tendens att bli lite underliga, de små håriga fyrbenta sakerna.
En av mina hon katter är kär i Hunden, ligger och sover på honom och ränner ständig honom hack i häl.
Ibland ser han plågad ut och sitter bara där och suckar högljutt när hon är för jobbig.
Suzanne: "En av dina katter". Hur många djur har du egentligen? Hade jag bara tid skulle jag skaffa en egen hund, men det funkar inte så länge jag pendlar i alla fall. Sedan är det väl inte idealiskt att bo mitt i stan heller om man ska ha en vovvis. Fast när jag varit rastlös färdigt och rotat mig på riktigt någonstans ska jag skaffa en.
Nej, dags att sova. Tyvärr måste jag ju jobba imorgon. Nattinatti med er.
Nej, dags att sova. Tyvärr måste jag ju jobba imorgon. Nattinatti med er.
« Föregående · 284114 · Nästa »