Go`natt
« Föregående · 313372 · Nästa » Till forumet
Sv: Go`natt
Kickan: .... och visst är det säkert en del Myllys förtjänst att det är så populärt att vara målis i lule. Numera slåss ju pojklagskillarna om att få stå i mål. När jag var ung och lirade så puttade vi in den sämste i målet så att han skulle göra så lite skada som möjligt i vårt anfallsspel.
Fast jag tror att det öht är mycket coolare att vara målis nuförtiden. Även i fotboll tex. Många stor profiler är ju målvakter.
Fast jag tror att det öht är mycket coolare att vara målis nuförtiden. Även i fotboll tex. Många stor profiler är ju målvakter.
Albert Hall: Såhär ska tydligen femmorna se ut...
1:a femman: Pavel Skrbek, Jonas Andersson-Junkka, Per Ledin, Johan Tellström och Linus Fagemo
2:a femman: Janne Sandström, Johan Fransson, Hans Huczkowski, Kamil Brabenec och Jonas Nordqvist
3:e femman: Roger Åkerström, Jonas Johansson, Magnus Nilsson, Thomas Berglund och Jonas Rönnqvist
4:e femman: Petter Nilsson, Jonas Hägerbäck, Stefan Nilsson och Emil Lundberg
1:a femman: Pavel Skrbek, Jonas Andersson-Junkka, Per Ledin, Johan Tellström och Linus Fagemo
2:a femman: Janne Sandström, Johan Fransson, Hans Huczkowski, Kamil Brabenec och Jonas Nordqvist
3:e femman: Roger Åkerström, Jonas Johansson, Magnus Nilsson, Thomas Berglund och Jonas Rönnqvist
4:e femman: Petter Nilsson, Jonas Hägerbäck, Stefan Nilsson och Emil Lundberg
zigge: Nej, under förhandlingarna hänger jag inte på SpS. Däremot skiter jag i att logga ut när jag sätter mig i förhandling så det ser ut som att jag är online fast jag är oonline. Det är ungefär samma sak hemma där datorn står på dygnet runt när jag är i Luleå, även om jag inte är hemma i lägenheten.
Portello: Det måste ju vara besvärligt att vara beroende av nånting som inte finns.
Själv så håller jag igen lite på inläggen just nu. Jag vill vara målspottare så länge som möjligt. Där för har jag bestämt mig för att jag ska skriva allting som jag annars skriver i guldtråden i ett enda inlägg ikväll. Så ni kan vänta er ett mastodontinlägg med myckket sorg/glädje och diverse ylanden vid 21.15 ikväll.
Själv så håller jag igen lite på inläggen just nu. Jag vill vara målspottare så länge som möjligt. Där för har jag bestämt mig för att jag ska skriva allting som jag annars skriver i guldtråden i ett enda inlägg ikväll. Så ni kan vänta er ett mastodontinlägg med myckket sorg/glädje och diverse ylanden vid 21.15 ikväll.
Albert Hall: Isf har du bergis mutat Jesper, Perry eller vem av dem som nu sköter tävlingen (Perry tror jag) att ändra resultatet i efterhand så det ser ut som att du inte lämnar lurtips ; )
Ensamt på SpS nu. Varför smyger ni inte helt enkelt in bakvägen? Det funkar även om den vanliga adressen inte funkar.
Ensamt på SpS nu. Varför smyger ni inte helt enkelt in bakvägen? Det funkar även om den vanliga adressen inte funkar.
« Föregående · 313372 · Nästa »
jag har inte bara Albert Hall som klonad..
även 260kg kärlek har bestämt sig för att vara 2...