Albert Hall:
Haha. Lulio var ärligt talat skitdåliga. Farten, tyngden och det där tuffa spelet som ni haft som ledmärke var borta. Chanserna ni fick skapades av MODO, då man gång på gång valde att göra rookiemisstag över hela banan.
MODO kan mycket bättre än det som skedde igår, och det kan definitivt Lulio också.
Portello:
Äääh, det fräcka var väl att ni listat ut att det enklaste sättet att hålla MODO mållöst är att ta utvisningar så att MODO tvingas spela PP. Mot den taktiken är vi chanslösa.
Albert Hall:
Ingen förstår egentligen vad han menar. För Luleå var inte bra i går, de var bara mindre dåliga än MODO. Något som i sig inte kan ses som en bedrift, då Svedjeholmens P13 förmodligen klarat av att vara mindre dåliga än MODO i går.
Det lag som imponerat mest på mig i Kempis denna säsong är Linköping.
Sannes: Ja, vi har spelat bra på slutet men man är inte van och kan bara inte tro det ska fortsätta så.
Jag har en MoDo-it på jobbet. Får se om han dyker upp i morgon. Tyvärr har vi gjort upp om att segraren får bjuda på fika. Nu är det andra matchen i rad jag får bjuda. Kan bli en dyr vinter men det får man ta. :-)