Portello: Låter bra, annars är det väl Frölundas pratare jag tyckt hållit bäst klass av dom jag hört hitills fast den matchen var ju inte kul lyssna på resultatmässigt.
Salcin: Vi får hoppas det, men då ska man ta i betänkande att det är mot Mora och Leksand bortasegrarna kommit + då segern mot Färjestad. Ochså har vi ju 0-0 mot Linköping.
Salcin: Jag tror att spelsystemet börjar sätta sig nu, Då börjar även segrarna komma på borta plan! Känns som om på bortaplan är det ultra tjeckiskt spel, vattentätt bakåt för att kontra ut motståndarana!
lizzard: Vad jag vet så är en vinst borta mot Leksand och Mora lika mycket värd som mot Frölunda och Hv71.Är bara hoppas att bortaspelsspöket är borta nu.
Portello: Ja jag vet men om man bara ser till motståndet så ska Mora och Leksand vara bakom oss i serien, och dom ska höra till dom "lättaste" att vinna mot på bortaplan.
Portello: I realiteten är ju vinster mot Mora Leksand m.fl mer värt då det är mer av 6-poängsmatcher. Frölunda och HV lär inte många lag vinna mot borta.
Vilket av följande alternativ bör en klubb i SHL helst undvika?
Att försöka lura till sig andra klubbars talanger genom att i lönndom kontakta pojkar ända ned i 12-13-årsåldern?
38% (22)
Att offentliggöra information som i efterhand visar sig vara falsk och att klubben mycket väl visste om det när lögnerna spreds?
26% (15)
Att utse en lagkapten som offentligt proklamerat att han fuskar och gång efter annan visas bryta mot regler och stängas av?
21% (12)
Att vägra gratulera en vinnande motståndare och bara skylla förluster på domarna, tur eller att ens eget lag är "nedtränade" eller inte riktigt "ville vinna"?
Jo i år har dom ju 1 - 0 i matcher men det är 5 möten kvar :-)