LL: Skulle vilja nominera "mas-plasket" med tanke på FM Mattsson Arena och det, som jag tror, väldigt svåra simmandet med de stora fiskarna i elitserien.
Mora
399386 · Nästa » Till forumet
Mora
I väntan på finalmatch 4 i Stanley Cup är jag inne och tittar på motståndarnas sidor så här i dödtider. Jag såg att det saknas ett bra smeknamn (öknamn) på Mora och har ni inte kommit på något ännu, vill jag ge några förslag.
1. Roma (eftersom de nästan aldrig vinner serien)
2. Reserv-Leksand
3. Mas-ochisterna (de kommer att få stryk - och verkar trivas med det)
4. Masgävlarna (de plockar sina nyförvärv från Brynäs)
Lite elakt kanske, men det gillar ju ni.
Ha det!
1. Roma (eftersom de nästan aldrig vinner serien)
2. Reserv-Leksand
3. Mas-ochisterna (de kommer att få stryk - och verkar trivas med det)
4. Masgävlarna (de plockar sina nyförvärv från Brynäs)
Lite elakt kanske, men det gillar ju ni.
Ha det!