Luleå HF

116684 inlägg · 888 ämnen

Permafrost

« · 155628 Till forumet

Sv: Permafrost
Paddan: Att vara social ställer bara till problem, har du inte lärt dig det än?
Undrar hur jag ska bli när jag får min hemmabio anläggning, kommer väl bara vara ute då jag ska jobba eller se hockey.

Jag hade tippat 3-5 förlust idag men naturligtvis hade man hellre sett Luleå plocka hem tre poäng än att själv få enstaka poäng.
Kommentera

Portello: Tydligen inte, och eftersom att Kickan envisas med att säga att hockey skulle vara socialt så kan problemen bara bli större.
Kommentera

Paddan: Hur blir det på Lördag? Bär det av till norrlands skogar?
Kommentera

Portello: Hoppas att resan blir av, har ännu inte hört av researrangören.
Kommentera

Paddan: Det är väl bara se till att resan blir av , kan inte den tilltänkta transporten ordnas så får väl ortsborna köra upp dig med cykel.
Kommentera

Portello: Hahaha, jo, det vore just en trevlig syn!
Kommentera

Paddan: Ja menar så slipper dom trampa på hemma hos dig för att driva modemet.
Kan ju vara nyttigt att få se lite andra delar av Sverige än ett liten lägenhet i Bjästa.
Kommentera

Portello: Äsch, vaddå, de brukar bli rastade ungefär en kvart varannan månad och då åker de bara ner och hänger utanför Bjästahallen och hoppas på att bli materialare åt något förbipasserande hockeylag.
Kommentera

Paddan: Det var snällt att du ger dom hela 15 minuter rast på en månad, men är inte det minst tio minter för mycket?

Ohhhh vad mätt jag blev, sängen ser grymt skön ut...............
Kommentera

Portello: Ja, vad ska man säga om MIF - TIK ? Ingenting, tror jag.

Mitt LYCKA TILL hjälpte inte er heller. :-(
Kommentera

Paddan: Lyssnar just på Enter Sandman.Har lite svårt att tänka mig hur låten skulle bli om Pilarm och Numminen sjunger den.
Skulle vara rätt skojj att höra den versionen. Om du hör den inatt när du ska sova kan du ju spela in den åt mig.
Kommentera

Hälge: Nej det gjorde ju tyvärr inte det. 0-7..... Vad hände igentligen ? Hade Kapanen en dålig dag och ingen hjälp av backarna? Låter nästan som det.
Kommentera

Portello: Har inte den blekaste om vad som kan ha hänt, men jag hoppas att det var en kollektiv kollaps och att alla har vaknat till liv på torsdag kl. 19:00 mot LIF.
Kommentera

Hälge: Nej, men vi gör som vi alltid gör. Vi bryter ihop och kommer igen.

MIF-TIK verkar ha varit den totala genomklappningen. Folk på plats i Göteborg säger i alla fall att LHF spelade minst lika bra som Frölunda så den förlusten gör mig inte ett dugg orolig.
Kommentera

Portello: Enter Sandman är en jäkligt bra låt. Jag har dock aldrig hört den med Pilarm och jag tror faktiskt att jag klarar mig i alla fall. Hans ljuva stämma bruka få mig att sitta dubbelvikt av skratt.

Själv blev jag inspirerad av surret i TIK:s gb och plockade fram ett par Thåströmskivor.
Kommentera

« · 155628