Rådbjer kvällens domare!!
515806 · Nästa » Till forumet
Sv: Rådbjer kvällens domare!!
kalle_75: vi ska inte skylla på domaren att vi förlorade, han var hyfsat rätt vis, om man bortser från målet han dömde bort
Lule måste ha en målvakt som inte dräller in alla pukar...
Lule måste ha en målvakt som inte dräller in alla pukar...
Rådbjer kvällens domare!!
Känns tryggt att ha Uffe Rådbjer på isen ikväll, Han kommer inte att vara petig utan när det är slutspel då har han sagt spelarna får göra upp vem som ska vinna han som domare ska stävja det mest uppenbara och spelförstörande!
Kull att höra att någon av domarna var bra.