tik-lhf
« Föregående · 673345 · Nästa » Till forumet
Sv: tik-lhf
Albert Hall: Nej, ungefär så resonerades det här med. Taket höll dock på att lyfta i lägenheten vid 4-4-målet... ;-) Förlust efter full tid hade dock smärtat å det grövsta. En poäng är jag ändå helt nöjd med, speciellt då det räcker för att vi ska avancera upp på slutspelsplats!
Tack för god match, och lycka till i slutspelet!
Tack för god match, och lycka till i slutspelet!
Fan, det artar sig till en bra dag det här. Två pinnar till LHF och Arsenal leder med 2-0 borta mot Birmingham med 20 minuter kvar, och alldeles strax bär det av mot Hovet där det blir rock'n'roll på högsta volym när Foo Fighters spelar, och därefter ska vi vidare till en 40-årsfest på Söder. Sådana här dagar skulle man ha fler av :-)
Albert Hall: helt rätt. LHF vinner på att HELA laget gör sitt, inte på enstaka spelares briljans (annat än i enstaka matcher, men så är det ju för alla lag).
Jag noterar förresten att vi verkar ha spelat med tre anfallare i förlängningen eftersom Koch och Bartecko assisterade Machulda till det poänggivande målet.
Jag noterar förresten att vi verkar ha spelat med tre anfallare i förlängningen eftersom Koch och Bartecko assisterade Machulda till det poänggivande målet.
Dream Team:
Den där C-J Johansson har annars en obehaglig förmåga att kvittera i slutet av matcherna mot LHF. Visst var det han som gjorde det senast i Timrå också? Jag har annars sett att han inte ansetts vara särskilt bra i Timrå. Fast båda matcherna fick ju ändå ett någorlunda lyckligt slut... :-)
Den där C-J Johansson har annars en obehaglig förmåga att kvittera i slutet av matcherna mot LHF. Visst var det han som gjorde det senast i Timrå också? Jag har annars sett att han inte ansetts vara särskilt bra i Timrå. Fast båda matcherna fick ju ändå ett någorlunda lyckligt slut... :-)
björn power: En fundering är ju kristallklar, hur jävla bra är vi egentligen !!!???
På dom 30 senaste omg. har vi bara torskat 4 ggr vid full tid: 0-1, 0-1, 1-2 samt "stortorsk borta mot VF med 2-6. Kommenatrer överflödiga - LHF är överjävligt duktiga (tolka inte detta som skryt eller storhetsvansinne utan som den kalla fakta det är..)
Tur en annan valde hjärtats väg istf förnuftet och pyntade 7000 skr för säsongskortet 05/06 på den plats man haft i cirkus 24 eller 25 säsonger :-))
Undrar hur säsongen 2006 slutar för mitt kära LHF ..?
På dom 30 senaste omg. har vi bara torskat 4 ggr vid full tid: 0-1, 0-1, 1-2 samt "stortorsk borta mot VF med 2-6. Kommenatrer överflödiga - LHF är överjävligt duktiga (tolka inte detta som skryt eller storhetsvansinne utan som den kalla fakta det är..)
Tur en annan valde hjärtats väg istf förnuftet och pyntade 7000 skr för säsongskortet 05/06 på den plats man haft i cirkus 24 eller 25 säsonger :-))
Undrar hur säsongen 2006 slutar för mitt kära LHF ..?
Huge: Tävlingsmänniska serru :-)
Kvalserien har vi ju ingen som helst erfarenhet av, så av detta fenomen vet jag inget ;-)
Lycka till har jag svårt att skriva eftersom jag vill ha upp SAIK att derbykämpa emot (endast 13 mil och stort publikintresse). 14 lag vilket jag stöttar, DÅ ska ni naturligtvis vara kvar !
Kvalserien har vi ju ingen som helst erfarenhet av, så av detta fenomen vet jag inget ;-)
Lycka till har jag svårt att skriva eftersom jag vill ha upp SAIK att derbykämpa emot (endast 13 mil och stort publikintresse). 14 lag vilket jag stöttar, DÅ ska ni naturligtvis vara kvar !
björn power: Idag var det storflyt iaf. Enbart bjudningar från TIK, ni var vänner med stolparna och hade en tigerrandig herre(Brynäsdomaren) på er sida... Nämde jag skotten? 15-2 i första och totalt 37-16 skvallrar om vilka som var aning bättre, men på intet sätt effektivare... Men visst är ni bra, vi ses i slutspelet!:-)
Albert Hall:
Haha, ja det hör verkligen inte till vanligheterna att dom är nöjda trots förlust mot elitseriens grislag nummer ett som rätt många av dom tycks anse att vi är. Har för övrigt varit ovanligt lite gnäll om vår så kallade grishockey idag trots 22-10 till oss i utvisningsminuter.
Haha, ja det hör verkligen inte till vanligheterna att dom är nöjda trots förlust mot elitseriens grislag nummer ett som rätt många av dom tycks anse att vi är. Har för övrigt varit ovanligt lite gnäll om vår så kallade grishockey idag trots 22-10 till oss i utvisningsminuter.
« Föregående · 673345 · Nästa »
Dubbelutvisning och spel 4 mot 4. Hua, detta är nästan nog så spännande.