Godnatt !
« Föregående · 143533 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Kanske skulle du ge det en ny chans? Du kanske förknippar fotboll med ditt gamla ex? Nu blir det lite väl mycket psykologsnack tror jag. Bäst att sluta med det. Jag är inte heller tokintresserad av allsvenskan. Rätt så trist lunk tycker jag. Hettar till nu mot slutet. Har bott i Spanien ett tag och där snackar vi lite annat. Där är det ju kultur. Man är ju dum i huvudet om man inte engagerar sig mer i fotboll än i politik eller vad som helst. Fotboll är religon.
Sv: Godnatt !
Hen-rink: Jag gillade inte fotboll innan jag såg den matchen heller så jag tvivlar på att han har med det att göra, och i så fall skulle jag väl inte ha tyckt att den matchen var så vidrig, elle? Fotboll är segt, händelsefattigt, tråkigt... Ja, hemskt helt enkelt. Då är basket klart roligare.
Sv: Godnatt !
Vi verkar ha fans på de mest udda ställen om man kollar topplistorna. De tolv populäraste postningsorterna är:
Piteå 398
Götet 372
Timrå 137
Bjästa 84
Gbg 69
Haninge 49
Fagersta 42
Luleå 41
Torpa-JKPG 40
Stockholm 18
Linköping 15
Enskede Gård 13
Själv har jag nog inte i ett enda av mina drygt 1800 inlägg i den här gb:n angett var jag postar ifrån.
På tal om ingenting alltså.
Attans, hur ska man stå ut utan hockey tills på torsdag? Hemskt.
Piteå 398
Götet 372
Timrå 137
Bjästa 84
Gbg 69
Haninge 49
Fagersta 42
Luleå 41
Torpa-JKPG 40
Stockholm 18
Linköping 15
Enskede Gård 13
Själv har jag nog inte i ett enda av mina drygt 1800 inlägg i den här gb:n angett var jag postar ifrån.
På tal om ingenting alltså.
Attans, hur ska man stå ut utan hockey tills på torsdag? Hemskt.
Sv: Godnatt !
Lulekickan: När man ändå är igång varför inte också förbjuda hockeylösa måndagar, onsdagar och fredagar. Veckorna skulle gå så mycket fortare (eller har man otur, långsammare) på så sätt och man behövde inte vänta så länge på att få se en hockeymatch igen. Men med den turen man har så slår de väl samtidigt ihop de svenska, finländska, norska och danska ligorna till en enda stor skandinavisk hockeyliga med myriader av lag och fullkomligt okända hockeyspelare och inför obligatoriska roadtrips med 12 bortamatcher på raken, eller något sånt.
Sv: Godnatt !
Frasse99: Man måste ju göra sitt bästa för att inte bli alltför negativ ifall vi skulle råka förlora mot HV. Borde vara ganska luttrad vid att vara ordentligt nederlagstippad som MODO-supporter sedan drygt tjugo år tillbaka men just nu, av någon anledning, känns det tyngre än på väldigt länge.
Vet inte heller om jag överhuvudtaget orkar bry mig om att följa matchen på C+, vi fick ju smisk så det sjöng om det när de visade LHC-MODO.
Men, men, det roliga med ishockeyn och speciellt elitserien detta år är att det är oerhört svårt att tippa utgången av matcherna. Det är ju tur att vi har vår egen "Iprenman" ifall HV skulle få huvudvärk av att behöva titta på vårt bedårande spel på torsdag. Eller var det bedövande tråkiga spel kanske ;)
Vet inte heller om jag överhuvudtaget orkar bry mig om att följa matchen på C+, vi fick ju smisk så det sjöng om det när de visade LHC-MODO.
Men, men, det roliga med ishockeyn och speciellt elitserien detta år är att det är oerhört svårt att tippa utgången av matcherna. Det är ju tur att vi har vår egen "Iprenman" ifall HV skulle få huvudvärk av att behöva titta på vårt bedårande spel på torsdag. Eller var det bedövande tråkiga spel kanske ;)
Sv: Godnatt !
proba: Jag har inte sett Luleå vara kapabla att krossa någon än denna säsong, så jag kan inte riktigt se varför dem skulle krossa malmö heller. Mif börjar ta sig och har spelat bra några matcher, dessutom har de mot min vilja fått låna backen Casparsson från Lhc. Se upp med honom. Men jag tror nog att luleå har bra chans att vinna matchen. Efter straffar.
Sv: Godnatt !
Portello: Film? I så fall ska jag aldrig se den filmen. Det är mer som att någon försöker borra sig in genom golv/tak/väggar eller nåt, fast ändå inte borrljud utan mer irriterande och... Fan, jag kan inte förklara. Hemskt låter det i alla fall. Kan det vara elementen eller nå ledningar?
Sv: Godnatt !
Paddan: Nu försvann ljudet helt plötsligt, åsså kom det tillbaka igen, och nu är det tyst. Det var ett verkligt irriterande ljud faktiskt. Och nej, jag är inte lika knäpp som den där Gävlebon som påstod att han inte kan vistas i lägenheten eftersom avlyssningsutrustningen som SÄPO installerat knastrade så högt om ni trodde det.
Sv: Godnatt !
Paddan: Jag har inte ens sett att vi skrev i en Godnattråd, vilket iofs inte är konstigt eftersom jag aldrig kollar vilken tråd jag skriver i. Därav bl a missödet med att jag skrev i DIF-LHF-tråden när jag egentligen borde ha skrivit i guldtråden : (
Nattinatti Paddelände. Jag lär dyka upp här en stund imorgon kväll i alla fall, fast jag har ett möte direkt efter matchen så det blir inte förrän lite senare.
Nattinatti Paddelände. Jag lär dyka upp här en stund imorgon kväll i alla fall, fast jag har ett möte direkt efter matchen så det blir inte förrän lite senare.
Sv: Godnatt !
Portello: När kommer ni dit och hur länge är ni kvar imorgon? Jag har ett möte direkt efter matchen och sitter upptagen i åtminstone någon timme, men innan matchen skulle det iofs gå bra. Fast det kanske är bättre att ta det efter nästa hemmamatch när man inte har bråttom till något annat efteråt, elle?
« Föregående · 143533 · Nästa »