Godnatt !
« Föregående · 230580 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Johan J: Det där kan du säkert bedöma bättre än vi. Din vana vid lågnivåmärken är antagligen långt överlägsen vår, med tanke på all din erfarenhet på området. Du känner troligen igen när du inte bottnar länge.
Bra att du inte vågar dig ut på djup vatten, när du inte är simkunnig. Håll i kjolarna på mamma i stället. Är säkert tryggare så.
Ursäkta att vi misstog dig för en Stol Pojke.
Bra att du inte vågar dig ut på djup vatten, när du inte är simkunnig. Håll i kjolarna på mamma i stället. Är säkert tryggare så.
Ursäkta att vi misstog dig för en Stol Pojke.
Sv: Godnatt !
Suzanne: Freud? Nejdå, tyckte bara att din beskrivning av "en person som inte har några spärrar alls" lät som bra beskrivning på en psykopat, ngt jag vidhåller att Styf ej är. Om Du sedan vill tolka det som något annat är upp till Dig. Freud hade många tolkningar varav de flesta tydligen var av anal eller sexuell natur men som den vise sade, ibland är en cigarr faktiskt bara en cigarr...
Lulekickan: Japp, självsuggestion är trevligt. Jag är å andra sidan inte ensam om att pyssla med sådant...
Lulekickan: Japp, självsuggestion är trevligt. Jag är å andra sidan inte ensam om att pyssla med sådant...
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Jag tror att du fuskat och läst hans presentation... :D
Länkar:
http://www.ehl.lu.se/
http://www.ehl.lu.se/
Sv: Godnatt !
Suzanne: Nu har ju inte jag läst psykologi eller känner Styf ifråga personligen så att jag kan göra en uttömmande analys så jag vänder på frågeställningen. Det heter ju "innocent until proven guilty" så Du får gärna räkna upp när han gjort ngt rejält oprovocerat överfall på någon eller ngt annat som gör att han skulle vara värre än någon annan (typ de som har mer utvisningsminuter...)...
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Imponerande, med tanke på att det i hans presentation just står att han går på KTH...
Med dina psykologikunskaper kan ju Du analysera Styf istället för att jag skall göra ett amatörmässigt försök. Misstänker att roten till allt som vanligt är taskig barndom med hoplimmat Lego och cement i sandlådan...
Med dina psykologikunskaper kan ju Du analysera Styf istället för att jag skall göra ett amatörmässigt försök. Misstänker att roten till allt som vanligt är taskig barndom med hoplimmat Lego och cement i sandlådan...
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Man behöver inte ens läsa hans presentation. Det räcker gott med att titta på det han nyss skickade till mig som snabbis. Jag påstod att han häromkvällen först dragit en lögn, därefter förolämpat Norrbotten, och sedan inte bett om ursäkt. Nyss fick jag detta från honom, vilket jag inte vill undanta från andras bedömning:
Johan J messar:
Be om ursäkt för en skär sanning? Nej, jag har inte kränkt någon. Det är lika bra att lämna över Norrbotten så att ryssarna får ta över obyggden. Redan nu är ju hälften finnar så det kan inte vara så stort steg.
Johan J messar:
Be om ursäkt för en skär sanning? Nej, jag har inte kränkt någon. Det är lika bra att lämna över Norrbotten så att ryssarna får ta över obyggden. Redan nu är ju hälften finnar så det kan inte vara så stort steg.
Sv: Godnatt !
Lulekickan: Håller med dig. Synd om ett så fint lag som Timrå att behöva dras med en sådan svans som Dryg von Skithög. Men visst var det överraskande att han var en sådan liten feg typ att han drog? Att han var dryg visste man ju. Men att han var en sådan kärring, det hade jag ingen aaaaning om...
Sv: Godnatt !
Hälge: Nattinatti. Hur man säger spelar ingen roll på vårat plank. Man säger som man vill och hur man vill och vi accepterar det som lulingska, undantaget om man använder lunarspråk. Vi antecknar för säkerhets skull "återhörande" som ett nytt lulingord för det fall att det inte fanns tidigare.
Sv: Godnatt !
Zigge:
Godnatt med dig!
Ser gärna att den där rundnätta damen inte dyker upp förrän om ett antal matcher till, eller aldrig någonsin! Men tydligt är att jag nog kan se ganska dåligt ibland. Det jag vet är att det i varje fall minst återstår 3x20 minuter av denna säsong för MooDooisternas del.
Godnatt med dig!
Ser gärna att den där rundnätta damen inte dyker upp förrän om ett antal matcher till, eller aldrig någonsin! Men tydligt är att jag nog kan se ganska dåligt ibland. Det jag vet är att det i varje fall minst återstår 3x20 minuter av denna säsong för MooDooisternas del.
Sv: Godnatt !
Zigge: Du Zigge, det där skägget. Är det slutspelsskägget du talar om? Gissar att hela wernerland är igenväxt numera. Själv satade jag också på slutspelsskägg, men fyra matcher är inte mycket att vinka på. Kan bli hyveln i morgon. Ni MooDooister kommer säkert igen. Tror inte blixtlåset kan stå emot längre nu. Kör bara Un-Zip, Zyggy!
Sv: Godnatt !
Paddan: Du har antagligen varit upptagen med andra och mer världsliga saker, Padda. Men i går kväll lyckades hento lägga in en veritabel Obbola, i slutet av den obehagliga match med vilken Lallarna genom ett ynka mål levererade oss till semesterfirande.
Men Obbolan var ljuvlig att se. Matchens behållning!
Men Obbolan var ljuvlig att se. Matchens behållning!
Sv: Godnatt !
Sven Savage:
Ajdå, att The Leaning of Miff skulle komma till användning så snabbt. Men där ser man ju att det verkligen finns behov av en sån bok.
Tycker förresten att det verkar som att du försöker påskina att jag inte riktigt skött mitt jobb vad gäller författande och insamlande av ord och företeelser på grund av något löjligt slutspel. Må vara hänt, men det är snart dags att ta nya tag genom att bland annat låta sig inspireras av det nyinköpta exemplaret av The Deeper Meaning of Liff.
Ajdå, att The Leaning of Miff skulle komma till användning så snabbt. Men där ser man ju att det verkligen finns behov av en sån bok.
Tycker förresten att det verkar som att du försöker påskina att jag inte riktigt skött mitt jobb vad gäller författande och insamlande av ord och företeelser på grund av något löjligt slutspel. Må vara hänt, men det är snart dags att ta nya tag genom att bland annat låta sig inspireras av det nyinköpta exemplaret av The Deeper Meaning of Liff.
Sv: Godnatt !
Paddan: Nejdå, jag förstår att du legat i, men inser att man inte hinner aallt, när blixtlåsningar pågå. Bättre att det blir bra gjort, än att det blir snabbt gjort - gäller såväl vårt projekt i fråga om hockeyvokabulär som ert unzippande projekt. The Deeper låter spännande, nästan ryysligt intresseväckande. Om Adams var medförfattande till även det alstret förstå jag att han tog det begreppet med sig när han skapade Deep Thought, som kunde meddela: 42.
Sv: Godnatt !
Lulekickan:
Hur ska jag svara som på den frågan? Få se, hade du åkt igenom Bjästa så hade du upptäckt att Bjästa är en aning större än min lägenhet, men inte mycket större. Modemcyklandet gör att folket bara blir friskare och friskare och dessutom så blir de på något knepigt sätt också förbaskat trevliga på köpet!
Hmm...där är ju Beppe, nu är det läggdags!
Godnatt Kicks och Dysso.
Hur ska jag svara som på den frågan? Få se, hade du åkt igenom Bjästa så hade du upptäckt att Bjästa är en aning större än min lägenhet, men inte mycket större. Modemcyklandet gör att folket bara blir friskare och friskare och dessutom så blir de på något knepigt sätt också förbaskat trevliga på köpet!
Hmm...där är ju Beppe, nu är det läggdags!
Godnatt Kicks och Dysso.
« Föregående · 230580 · Nästa »