Godnatt !
« Föregående · 285264 · Nästa » Till forumet
Sv: Godnatt !
Suzanne: "En av dina katter". Hur många djur har du egentligen? Hade jag bara tid skulle jag skaffa en egen hund, men det funkar inte så länge jag pendlar i alla fall. Sedan är det väl inte idealiskt att bo mitt i stan heller om man ska ha en vovvis. Fast när jag varit rastlös färdigt och rotat mig på riktigt någonstans ska jag skaffa en.
Nej, dags att sova. Tyvärr måste jag ju jobba imorgon. Nattinatti med er.
Nej, dags att sova. Tyvärr måste jag ju jobba imorgon. Nattinatti med er.
Sv: Godnatt !
Lulekickan:
Jo galning går fint. Fast vore inte det en klar underdrift för en man av hans kaliber att bli kallad galning?
Jo galning går fint. Fast vore inte det en klar underdrift för en man av hans kaliber att bli kallad galning?
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Godnatt !
Lulekickan:
Trevligt.
Inga fler dansgalor planerade?;)
Trevligt.
Inga fler dansgalor planerade?;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Godnatt !
liepins: Ja, vi får nog köra det en gång i veckan. För att få spelarna att verkligen göra sitt bästa under matcherna så tänkte jag att de tre som presterar sämst under en vecka tvingas "låna ut sig" till högstbjudande rugguggla för en natt. Alla spelare kommer att prestera långt över sin kapacitet pga det så förutom att vi kommer att dra in äckligt mycket pengar så får vi ett helt nytt lag alldeles gratis. Bra va?
Sv: Godnatt !
Lulekickan:
Klart det är bra. Hur tror du vi fick vår framgång?;)
Klart det är bra. Hur tror du vi fick vår framgång?;)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Godnatt !
liepins: Jag misstänkte att det var något sånt. Med för hockeyvärlden traditionella metoder skulle det ju aldrig ha funkat. Se bara på hyndor.. hyenorna i FBK. De är rika som troll, men då har de ju också prostituerat sig så till den grad att de ser ut som... Ja, vad de nu ser ut som i de vedervärdigt fula dräkterna.
Sv: Godnatt !
Dysso: Såklart jag har rätt, ju. MooDooister ÄR verkligt dåliga människor *ryyyysa*
Tomtenissaklänningen sparar jag till mellandagarna, annars känns det knäppt. Fast ni ska ha på er era redan till premiärhemmamatchen så att spelarna luras att tro det är jul och att det är dags att dominera totalt. Fiffigt va? LHF kommer att gå obesegrade genom hela säsongen. SM-guld, SM-guld, SM-guld...
Tomtenissaklänningen sparar jag till mellandagarna, annars känns det knäppt. Fast ni ska ha på er era redan till premiärhemmamatchen så att spelarna luras att tro det är jul och att det är dags att dominera totalt. Fiffigt va? LHF kommer att gå obesegrade genom hela säsongen. SM-guld, SM-guld, SM-guld...
Sv: Godnatt !
Dysso:
vilken tur jag hann köpa en då. Fixade en till dig också som du bad om.
vilken tur jag hann köpa en då. Fixade en till dig också som du bad om.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
« Föregående · 285264 · Nästa »