Luleå måste spela roligare hockey om dom ska kunna ta sig till slutspel och framför allt locka publik. I sydkraft arena är stämingen 100 gånger bättre än den i coop arena.. eller?
Kört för Luleå?
« Föregående · 341501 Till forumet
Sv: Kört för Luleå?
timraik: Så om man lirar roligare hockey så vinner man, hmm. Har du ens varit COOP och upplevt stämningen?
« Föregående · 341501