Luleå rädda?
« Föregående · 455584 Till forumet
Sv: Luleå rädda?
kalle_75: Personligen tycker jag din dåliga förlorare-mentalitet är det tragiska. Skyll på oflyt om du vill, men skyll inte på Lärking.
Sv: Luleå rädda?
kalle_75: Är det du som skrivit på sidan "Hockeykultur"?
Hittade följande citat:
-Medan Luleå passat på att missa de minst sagt fåtaliga chanser som man hade, kunde istället Linköpings Johan Franzén, tillika isens i särklass utseendemässigt fulaste spelare, avgöra med drygt fyra minuter kvar.-
Slut citat
Skrivet av någon "Jante Abrahamsson", är det du?
Hittade följande citat:
-Medan Luleå passat på att missa de minst sagt fåtaliga chanser som man hade, kunde istället Linköpings Johan Franzén, tillika isens i särklass utseendemässigt fulaste spelare, avgöra med drygt fyra minuter kvar.-
Slut citat
Skrivet av någon "Jante Abrahamsson", är det du?
« Föregående · 455584
Är det för att dom blir utvisade direkt eller är dom mjukisar?
tyvärr så vann domaren matchen åt linköping?
tragiskt eller vad ska man kalla det?