Luleå rädda?
455614 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå rädda?
kalle_75: Personligen tycker jag din dåliga förlorare-mentalitet är det tragiska. Skyll på oflyt om du vill, men skyll inte på Lärking.
Luleå rädda?
Törs inte Luleås spelare tackla?
Är det för att dom blir utvisade direkt eller är dom mjukisar?
tyvärr så vann domaren matchen åt linköping?
tragiskt eller vad ska man kalla det?
Är det för att dom blir utvisade direkt eller är dom mjukisar?
tyvärr så vann domaren matchen åt linköping?
tragiskt eller vad ska man kalla det?
Hittade följande citat:
-Medan Luleå passat på att missa de minst sagt fåtaliga chanser som man hade, kunde istället Linköpings Johan Franzén, tillika isens i särklass utseendemässigt fulaste spelare, avgöra med drygt fyra minuter kvar.-
Slut citat
Skrivet av någon "Jante Abrahamsson", är det du?