mot Dif! Känner på mig att det blir en skräll i den matchen. Kanske man skulle satsa en slant?
Lycka till
« Föregående · 50421 Till forumet
Sv: Lycka till
Javisst! Lycka till mot DIF. Jag tror givetvis att DIF vinner. Det gör jag alltid :-)
Men, men....Djurgården brukar kunna ha svårt att spela i Delfinen. Jag minns inte resultatet sist vi var där, hjälp mig nån...
Men, men....Djurgården brukar kunna ha svårt att spela i Delfinen. Jag minns inte resultatet sist vi var där, hjälp mig nån...
Sv: Lycka till
Kändes rätt skönt efter vinsten mot DIF,Det behövdes inför svåra bortamatcher mot FBK på torsdag och Malmö på¨lördag.
med sådana spel igår tror jag att Luleå har då en chans att störa dessa lagen!!!
med sådana spel igår tror jag att Luleå har då en chans att störa dessa lagen!!!
Sv: Lycka till
Lundeström ryktas på lån till Timrå. Har bara sett honom sporadiskt i något JVM så jag är intresserad att höra från "hästens mun" vad vi kan förvänta oss från honom om det nu blir ett lån?
+ 1
Sv: Lycka till
sargad: Om ni får Lundeström på lån är ni att gratulera. Är säker på att han kommer att uppskattas av både spelare, tränare och supportrar.
I första hand bör man påpeka att någon stor målskytt är han inte, även om det säkert kan förbättras så småningom om han blir lite mer egoistisk.
Men i andra hand följa upp med att när det gäller allt annat är han mycket duktig. Mycket laglojal, bra i både anfall och försvar, läser spelet bra, mycket duktig skridskoåkare och stor, stark och stabil, skyddar pucken väl och tappar den sällan annat än genom pass till medspelare. Speciellt duktig i spelvändningar att ta sig in i motståndarzonen såväl efter sarg som centralt där han inte skyggar för att gå in i slottet.
Jag tror han kommer att uppskattas för att göra sin femma starkare och får han spela med spetsiga skyttar kan det bli mycket bra.
I första hand bör man påpeka att någon stor målskytt är han inte, även om det säkert kan förbättras så småningom om han blir lite mer egoistisk.
Men i andra hand följa upp med att när det gäller allt annat är han mycket duktig. Mycket laglojal, bra i både anfall och försvar, läser spelet bra, mycket duktig skridskoåkare och stor, stark och stabil, skyddar pucken väl och tappar den sällan annat än genom pass till medspelare. Speciellt duktig i spelvändningar att ta sig in i motståndarzonen såväl efter sarg som centralt där han inte skyggar för att gå in i slottet.
Jag tror han kommer att uppskattas för att göra sin femma starkare och får han spela med spetsiga skyttar kan det bli mycket bra.
+ 3
« Föregående · 50421