mot Dif! Känner på mig att det blir en skräll i den matchen. Kanske man skulle satsa en slant?
Lycka till
« Föregående · 50421 Till forumet
Sv: Lycka till
Javisst! Lycka till mot DIF. Jag tror givetvis att DIF vinner. Det gör jag alltid :-)
Men, men....Djurgården brukar kunna ha svårt att spela i Delfinen. Jag minns inte resultatet sist vi var där, hjälp mig nån...
Men, men....Djurgården brukar kunna ha svårt att spela i Delfinen. Jag minns inte resultatet sist vi var där, hjälp mig nån...
Sv: Lycka till
Kändes rätt skönt efter vinsten mot DIF,Det behövdes inför svåra bortamatcher mot FBK på torsdag och Malmö på¨lördag.
med sådana spel igår tror jag att Luleå har då en chans att störa dessa lagen!!!
med sådana spel igår tror jag att Luleå har då en chans att störa dessa lagen!!!
Sv: Lycka till
Lundeström ryktas på lån till Timrå. Har bara sett honom sporadiskt i något JVM så jag är intresserad att höra från "hästens mun" vad vi kan förvänta oss från honom om det nu blir ett lån?
+ 1
« Föregående · 50421