Sv: Luleå Hockey
Albert Hall: jag hade fan i mig velat vara där. Jag satt faktiskt ända långt in på kvällen i går och övervägde ta tåget upp och se matchen på plats, men jag fegade ur då hemresan hade blivit lagom kul om det hade skitit sig.