Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Portello: Så illa är det väl inte. Om han är hyfsat stark bakåt så är det kanske vad vi behöver. Hoppas på att ungdomarna Harju, Omark, Lindqvist, Olsson, Berglund mfl kan göra denna säsong riktigt kul. Jag är nog en obotlig optimist. :-)