Inlägg: 1066469
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar och Linkan: På tal om att allt är som vanligt å på tal om Piff å Puff. Så här säger Piff inför morgondagens match:
Vad tycker du om Luleå Hockeys säsongsinledning?
- Vi har lyckats bevara känslan av att fortsätta den här säsongen där den förra slutade. Jag tänker då på offerviljan som killarna visar upp där de till och med på träning kastar sig för att täcka slagskott. Laget är fullt medvetet om att poäng som vi kan ta redan nu är minst lika viktiga som de i slutet på säsongen
Känner man igen snacket från fjolårssäsongen? Svar ja
Är man less på att höra samma gnet å tjat? Svar ja
Kan vi räkna med en förändring? Svar nej
Lär dem toppa laget med Burra imorgon? Svar ja
Så du har rätt Linkan, allt är som vanligt, tyvärr...
Vad tycker du om Luleå Hockeys säsongsinledning?
- Vi har lyckats bevara känslan av att fortsätta den här säsongen där den förra slutade. Jag tänker då på offerviljan som killarna visar upp där de till och med på träning kastar sig för att täcka slagskott. Laget är fullt medvetet om att poäng som vi kan ta redan nu är minst lika viktiga som de i slutet på säsongen
Känner man igen snacket från fjolårssäsongen? Svar ja
Är man less på att höra samma gnet å tjat? Svar ja
Kan vi räkna med en förändring? Svar nej
Lär dem toppa laget med Burra imorgon? Svar ja
Så du har rätt Linkan, allt är som vanligt, tyvärr...
Jag har både cash och tid redo att investera så fort vi skeppar 2xRoger och tar in några mer konstruktiva tränare.