Lindberg Råkkar: Nej, hur "experterna" kunde ha SSK som 5-6 inför säsongen känns underligt. Vore kul om vi kunde hålla i detta nu.
Inlägg: 1070495
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Bra spel i BP men det kändes som 2 onödiga utvisningar. Rönnmark måste vara bästa domaren i alla fall. Klockren så här långt.