Inlägg: 1070649
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lövva: Så länge du runkar åt Lidhammar och Viktor Lindgren kommer vi aldrig vinna matcher, inse att spelar matrialet håller allsvensk klass okså, Men det är klart att R2 ska bort.
Sv: Kvällens match
Lövva: Tror knappast att någon är nöjd med 1 poäng. Såg också att Burström var inne i slutet. VARFÖR????
Philipp fick en tackling efter att ha stannat en bit från sargen. Kan vara en hjärnskakning och vila 1 vecka...
I övrigt fanns det ett flertal spelare som skötte sig riktigt bra men det hjälper ju inte då i princip varje spelare har en spelare i samma formation som förstör för dem. Och då tänker jag främst på Almtrop och Lidhammar som bägge två såg riktigt vassa ut matchen igenom men ett flertal gånger släpade Burström efter och slarvade bort anfallet. Helt otroligt att han ens får spela i fem mot fem. Och på tal om Burström. Ni kan aldrig gissa vem våra "tränare" stoppade in på isen med tekning och 30 sekunder kvar av matchen. Rätt gissat, Anders Burström.
Berglund gör sin bästa match i Luleås tröja och vi kommer nog få mycket glädje av han i vinter. Phillip var outstanding medans han spelade och nu är det bara att hålla tummarna att det var en lindrig utvisning.
Let´s face it, åtta matcher in i serien och bara en seger. Behöver man ens säga att tränarna måste bort. Förmodligen hade dem fått sparken i vilket lag som helst som hade inlett så dåligt men inte i Luleå - "vi har ju aldrig sparkat en tränare tidigare, så varför ska vi då göra det nu". Härlig attityd.
Linköping i nästa match. Halleluja